obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN glasvezel in Enschede Oost
arie
Al een aantal maanden zijn ze aan het graven in Enschede Oost om de glasvezel aan te leggen.
Twee weken geleden was het zover, de glasvezet "kabel" ligt in de meterkast, maar hoe nu verder?

Zijn er al mensen die zijn aangesloten op dit "snelle" netwerk?
 
Fiber
Hoi Arie, bedankt voor het melden hierzo. Er moeten al wel mensen aangesloten zijn op glasvezel. Enschede stond al een tijdje in het lijstje. Zie, Waar beschikbaar.
Fiber, lichtsnelheid.
 
arie
Fiber,

Ja, we zijn in Enschede wel sneller dan in Almelo, alleen moeten ze het forum wel weten te vinden Smile

Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen...
 
Fiber

Quote

arie schreef:
Fiber,

Ja, we zijn in Enschede wel sneller dan in Almelo, alleen moeten ze het forum wel weten te vinden Smile

Ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen...


Enschede is ook een interessantere markt dan Almelo. Enschede meer dan 150.000 inwoners en veel studenten en high tech bedrijven. Almelo rond de 75.000 inwoners en van oudsher een textielstad.

Toch zal hier ook wel glasvezel komen. We zijn tenslotte ook op de riolering aangesloten. Wink

Maak gebruik van de Vertel je Vriend mogelijkheid om de bekendheid te vergroten.
Fiber, lichtsnelheid.
 
arie
Ach ja, Almelo komt ook wel, je hebt ook weer een bioscoop toch?!

Nou maar even wachten op de mensen die ervaringen hebben met glasvezel in Enschede.

Hopende dat de up en download snelheid snel wordt gelijkgetrokken.....
 
Fiber
Inderdaad, er is een nieuwe bioscoop. Je snapt het niet maar het loopt storm. Er zijn zelfs files voor de kassa.

Ik snap dus niet waarom de filmindustrie beweerd dat ze inkomsten misloopt door filmpiraterij. Ze lopen inkomsten mis omdat er niet genoeg stoelen per voorstelling verkocht kunnen worden.
Fiber, lichtsnelheid.
 
spron135

Quote

arie schreef:
Al een aantal maanden zijn ze aan het graven in Enschede Oost om de glasvezel aan te leggen.
Twee weken geleden was het zover, de glasvezet "kabel" ligt in de meterkast, maar hoe nu verder?

Zijn er al mensen die zijn aangesloten op dit "snelle" netwerk?


Even een abonnement aanvragen, wachten op bericht van KPN voor het inplannen van de installatie en lekker gebruik maken van het snelle netwerk.Smile Levertijd helaas onbekendWink, in Enschede Hogeland worden op dit moment de eerste gebruikers aangesloten
 
glasmol
Goedeavond samen,

Ikzelf maak nu al vanaf april gebruik van glas in Haaksbergen, en tot op heden bevalt het perfect...
Internet snelheden tussen de 26 en 31mbit . Tv werkt perfect, telefonie 100% uptime 0%uitval.

We maken gebruik van 't brons pakket + plus pakket.
 
space1

Quote

glasmol schreef:
Goedeavond samen,

Ikzelf maak nu al vanaf april gebruik van glas in Haaksbergen, en tot op heden bevalt het perfect...
Internet snelheden tussen de 26 en 31mbit . Tv werkt perfect, telefonie 100% uptime 0%uitval.

We maken gebruik van 't brons pakket + plus pakket.


Heb je geluk gehad dat bent aangesloten door KPN in Haaksbergen.
Ik wacht al zins het afmonteren in de meterkast op 6 mei. Via KPN helpdesk een datum gekregen van niet eerder dan oktober van dit jaar.(aanmelding in feb van dit jaar en kpn brief in april).

Reden van het uitstel ??
1 - de wijkcentrale is niet gereed wel vanaf de huisaansluitingen want anders kun je aansluiting niet testen ( lekkere planning heb je dan)
2- niet iedereen wordt direct in dezelfde straat aangesloten op het netwerk hiervoor heb ik nog enig zins begrip maar meer dan een half jaar??? Kan wel eerder maar dan moet je als klant niet zeuren!

Na het invoeren van mijn postcode vandaag op de site van glashart.

Status : Gefeliciteerd, u bent reeds aangesloten op het glasvezelnetwerk van Glashart.

Gefeliciteerd, met een aansluiting in de meterkast zeker? Shock

KPN is wel zo slim om de brief met het 1 jaar contract al in april te verzenden met een opzegtermijn van 1 week.

Als glashart / KPN op deze manier door gaan verliezen ze veel klanten.
 
glasmol

Quote

space1 schreef:

Quote

glasmol schreef:
Goedeavond samen,

Ikzelf maak nu al vanaf april gebruik van glas in Haaksbergen, en tot op heden bevalt het perfect...
Internet snelheden tussen de 26 en 31mbit . Tv werkt perfect, telefonie 100% uptime 0%uitval.

We maken gebruik van 't brons pakket + plus pakket.


Heb je geluk gehad dat bent aangesloten door KPN in Haaksbergen.
Ik wacht al zins het afmonteren in de meterkast op 6 mei. Via KPN helpdesk een datum gekregen van niet eerder dan oktober van dit jaar.(aanmelding in feb van dit jaar en kpn brief in april).

Reden van het uitstel ??
1 - de wijkcentrale is niet gereed wel vanaf de huisaansluitingen want anders kun je aansluiting niet testen ( lekkere planning heb je dan)
2- niet iedereen wordt direct in dezelfde straat aangesloten op het netwerk hiervoor heb ik nog enig zins begrip maar meer dan een half jaar??? Kan wel eerder maar dan moet je als klant niet zeuren!

Na het invoeren van mijn postcode vandaag op de site van glashart.

Status : Gefeliciteerd, u bent reeds aangesloten op het glasvezelnetwerk van Glashart.

Gefeliciteerd, met een aansluiting in de meterkast zeker? Shock

KPN is wel zo slim om de brief met het 1 jaar contract al in april te verzenden met een opzegtermijn van 1 week.

Als glashart / KPN op deze manier door gaan verliezen ze veel klanten.



Bij een aantal adressen laat een planning langer op zich wachten dan bij andere, heb je al een bezoek gewaagd aan de service winkel aan de blankenburgerstraat 23 ? Wellicht dat zij wat voor je kunnen betekenen. Beloven kan ik niets, maar als er iemand iets kan, zijn zij 't.

Gewijzigd door glasmol op 09 juli 2009, 13:13
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN glasvezel in Enschede Oost', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie