obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN Glasvezel bevalt goed
glasblazer
Na de recente veranderingen ben ik helemaal tevreden met KPN Glasvezel. Ik zie dat ik zelf maar ook anderen minder actief zijn op het forum. In zijn algemeenheid worden dit soort blogs voornamelijk gebruikt om minder goede ervaringen te delen. Met andere woorden heeft KPN de aanloopziekten van KPN Glasvezel achter de rug?

Begin 2014 is het complete menu van de TV-Ontvanger aangepast. We kunnen nu gebruik maken van het opnemen on cloud en begin gemist. Heerlijk allemaal. Deze mutatie was wel direct verantwoordelijk om mijn Motorola ontvanger te vervangen.
Ik kijk nog steeds draadloos via 2 devolo's. Een set met de triple av500+ naast de TV om ook mijn Mediaplayer en Mini Computer met het Internet te kunnen verbinden. Het rendement van de Devolo's is hoog genoeg, maar slechts een fractie van de capaciteit die met een Lan-kabel bereikt kan worden. Het up- en downloaden naar mijn server in de meterkast gaat met een snelheid van zo'n 5 to 6 mb per seconden. Voldoende om TV te kijken en te Internetten via de Mini computer.
Eens in de paar weken gooi ik de spanning van de Devolo's er af om de pluggen te resetten. Dat is nodig als er kleine storingen in de TV ontvangst zich voordoen.

Tot nu toe is de service van de KPN geweldig. Het scheelt dat ik niet zo snel contact met de KPN zoek. In eerste instantie probeer ik storingen zelf op te lossen en heb ik alle tips al zelf uitgeprobreerd. Dat praat gemakkelijker met de medewerker van de helpdesk en is men aan de andere kant snel overtuigd, dat de apparatuur vervangen moet worden.
Sinds begin 2014 draait bij mij de boel heer erg stabiel. Mijn nieuwe Motorola is daar debet aan. De vorige ontvanger moest vaak minimaal 1 keer per week gereset worden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Glasvezel bevalt goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie