obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Ben zo boos !
ikbenik
Ben zo boos ! Kreeg een mail dat ik verplicht was om mee over te stappen naar Spraql , prima geen enkel probleem dacht ik....
Nieuwe modem en ontvanger kwamen netjes op tijd binnen, maar bij het aansluiten stuitte ik op probleem 1...ontvanger had alleen HDMI en mijn ouwe tv (die het prima deed en waar ik nog dik tevreden mee was) had geen HDMI. Een tussenstukje zou me rond de 85 euro kosten, dus iets erbij gedaan en een nieuwe tv gekocht kon immers niet anders. Telefoon deed het niet dus lopen bellen en bellen maar elke keer weer naar een bandje (kosten a 20 cent weer) kreeg ik de melding het is momenteel erg druk tuut tuut tuut tuut.
Ik een mail verstuurd...antwoord uren later : we kunnen u gezien de drukte niet bellen is het probleem opgelost ?? Nee !! weer geen antwoord...weer de hele ochtend al proberen contact met ze te krijgen maar weer elke keer 10 cent kwijt en tuut tuut tuut tuut..

Fantastisch zo'n verplichte overstap en mensen op kosten jagen en je zaken niet op orde hebben....meer mensen met dit probleem ?
 
anton2e
Uiteraard kun je nooit verplicht worden over te stappen. Je kunt verlangen dat je abonnement met een acceptabel termijn (1 maand) wordt beƫindigd en dat je in die tijd een contract afsluit bij een ander.

Bij die ander zul je overigens vrijwel zeker hetzelfde probleem hebben want HDMI is op gebied Digitale TV altijd al de norm geweest. Wel heb je een redelijke kans bij de overnemer die kosten (koppelstuk) vergoed te krijgen.


Bel eens met de oude provider.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ben zo boos !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie