obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Concurrentie Aanbieders Hilversum
glasblazer
Ik ben in Hilversum woonachtig en het het KPN alles in één instappakket. Ik ben redelijk tot goed tevreden over de service en kwaliteit van KPN. Door een buurvrouw aan het denken gezet n.a.v. het feit dat Tele2 concurrerende tarieven zou hanteren.
Gebruik gemaakt van de glasvezel pakketvergelijker en met nagenoeg dezelfde hardware en snelheden enz. kom ik amper een euro goedkoper uit.
Nu ben ik heel erg tevreden op dit moment en zie zeker, na een vergelijking met het pakket van Tele2, geen enkele aanleiding om te switchen.
Ik betaal € 56 euro in de maand inclusief een HD Recorder en een extra HD Decoder. Bovendien uitzendig gemist. Als ik dit bij andere aanbieders allemaal ga bijplussen, verschillen de vaste lasten per maand niet erg veel. Afgezien van het feit dat andere aanbieders binnenkort (misschien al rond) overgenomen worden door de KPN.
Zie ik misschien iets over het hoofd, waarom overstappen mogelijk wel interessant voor mij zou kunnen zijn.
Ik vind service en kwaliteit belangrijker dan de prijs.Cheer
 
anton2e
Nog belangrijker dan prijs is het antwoord op de vraag "Wat krijg ik".

M.i. is de beste keus die voor een R+ provider waar je dus via glasvezel ook de beschikking krijgt over Analoge TV (blijven alle apparaten desgewenst gewoon werken) en ongecodeerd DVB-C (hierdoor kun je Digitaal ontvangen met vrijwel elke moderne TV zonder noodzaak van kastjes).

Dus gewoon even bij de verschillende providers kijken wat ze aanbieden en je niet laten beinvloeden door vergelijkers die verre van objectief zijn omdat ze een kickback krijgen.
 
glasblazer
Bedankt voor deze reactie.

Om heel eerlijk te zijn ben ik vanwege een superaanbieding aan de deur op KPN Glas overgegaan.
Het verlies van analoog heb ik ingecalculeerd indertijd. Dat signaal was zo verschrikkelijk beroerd van UPC en om
die reden wilde ik digitaal. Niet bij UPC dat moge duidelijk zijn.

Mijn HD Recorder heb ik gelijk aan de kant geschoven.
Die C1 Module bevalt me wel, maar voorlopig kan mijn TV dit nog niet aan.
Wel een goede reden "een kastje minder". Dat is wel heel prettig.
Ik denk dat ik dat later inderdaad sterk ga laten meewegen, als ik over televisies ga beschikken die de C1 Module wel
ondersteunen.

Maar service en betrouwbaarheid stap bij evenwel op de 1e plaats.
Als leek heb ik daar voorlopig niet veel kijk op.
Heb nu bijna 2 jaar lang over KPN niet te klagen.
De kinderziektes bij de grote uitrol heb ik voor lief genomen.

De Helpdesk en odersteunig is 1000% beter en goedkoper dan de ondersteuig die ik Bij Online en UPC kreeg.
Daar had je geen mallemoer aan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Concurrentie Aanbieders Hilversum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 gaat concurrentie aan via glasvezel Algemeen over Tele2 : 3 09 feb 2013
Advertentie