obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt!
EvenHelemaalWeg
Ben je ook klaar met niet functionerende hardware, helpdesk en verbinding? Nu is je kans om van KPN Glasvezel af te komen.

Omdat KPN op 24 januari 2013 de zenderpakketten wijzigt is het vanaf nu tot 24 januari mogelijk om GRATIS en PER DIRECT van je Glasvezelpakket af te komen. Dit doe je gewoon door te bellen naar 0800-0404 en te zeggen dat je wilt annuleren in verband met de wijzigingen in het zenderpakket van Interactieve TV.

Bron: http://www.kpn.com/prive/tv/interacti...gingen.htm, Tabje "Veelgestelde Vragen"

Quote

Mag ik mijn contract opzeggen naar aanleiding van de wijzigingen?

In verband met de wijzigingen bij Interactieve TV heb je het recht om uw abonnement inclusief Interactieve TV tot 24 januari 2013 kosteloos te beëindigen. Dit geldt niet voor klanten met een abonnement op Digitenne.


Quote

Waar kan ik terecht om mijn contract kosteloos te beëindigen?

Je kunt je contract beëindigen via onze Klantenservice. Bel gratis 0800-0402. Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar. Heb je KPN Glasvezel? Bel dan gratis 0800-0404.
 
anton2e
Realiseer je wel dat je bij opzegging de kans loopt dat je weken lang geen TV, geen Telefoon en geen Internet hebt.

KPN beheer de punten waar de aansluitingen staan en KPN schijnt weken nodig te hebben om iemand's kabel van kastje A naar kastje B om te prikken.

Als je buren ook Glasvezel hebt dan zou je daar een aftakking kunnen maken voor in elk geval TV want de aansluiting kan voor meerdere TV's gebruikt worden zonder noemenswaardige verslechtering. Internet bijv. via andermans Wif of met de buren een deal sluiten..


Een gewaarschuwd mens telt voor 2!
 
Fiber
Bedankt EvenHelemaalWeg voor de tip. Ik heb hem ook op het kpn gebruikers forum gepost.
KPN glasvezel wijziging per 24-1-13, kosteloos opzeggen mogelijk

Mocht je inderdaad van plan zijn op te zeggen ga dan snel aan de slag een nieuwe provider te zoeken.

In mijn onderschrift kun je zuster provider forums vinden om naar ervaringen te zoeken.
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ook helemaal klaar met KPN Glasvezel? Zeg voor 24 januari gratis op als je ook ITV hebt!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie