obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Opnames zwart beeld
Tucker
Heeft iemand al een oplossing gevonden voor het bij mij steeds vaker voorkomende euvel dat geplande opnames wel keurig schijnen te worden opgenomen, maar als je ze probeert af te spelen er alleen een zwart beeld komt? Onderin verschijnt na nog een keer klikken dan een balk met de juiste opnametijd, maar de cursor staat aan het einde van die balk en is met geen mogelijkheid naar het begin te krijgen. Het gebeurde in het verleden af en toe eens, maar de laatste tijd heb ik er wel heel regelmatig last van. Zo heb je natuurlijk niets aan je opnamepakket...
 
Tucker
Bedankt voor je antwoord! Resetten en software verwijderen en opnieuw installeren etc. heb ik al een paar keer gedaan, zonder resultaat. KPN weet ook niets beters te adviseren dan resetten, schiet ook niet op.
Alle opnames gebeuren inderdaad in de cloud, dat klopt.
Maar er is wel hoop:
Alle opnamen die ik niet kon afspelen verwijderde ik altijd meteen. Gisteren gebeurde het weer en ik liet de opname toch maar staan om aan wederhelft te laten zien dat ik niet vergeten was het op te nemen maar dat het niet werkte, en tot mijn grote verbazing deed hij het toen ineens wel maar vandaag toch weer niet. Moraal van dit verhaal: niet weggooien maar af en toe proberen, eens kan het toch nog bekeken worden. Je weet alleen niet precies wanneer.....
Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnames zwart beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV Bevriezend beeld IPTV i.c.m. Devolo AV 500 opgelost Nog niet gesorteerd : 1 19 okt 2013
Zwart beeld na opname via Settop Box [KPN glasvezel] Nog niet gesorteerd : 1 01 mei 2010
Net 5 HD beeld en geluid niet synchroon Nog niet gesorteerd : 1 08 mrt 2010
verdwenen HD opnames Radio en Tv van KPNglasvezel : 5 16 feb 2010
Opnames overzetten op een externe recorder ITV Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 25 nov 2009
Advertentie