obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Centraal onafhankelijk meldpunt KPN klachten
josstrijbosch
Wij gaan klachten van KPN verzamelen en zijn voornemens om aangifte te gaan doen van oplichting door KPN. KPN kan de snelheid niet leveren die men verkocht heeft en blijft maar allerlei smoesje bedenken. Dat moet eens ophouden. De marketing belofte van KPN moet maar eens ingevuld worden.

De directieleden van KPN incl. Eelco Blok is alleen maar bezig met hun eigenbelang (Opties & aandelen) de klanten particulier en zakelijk kan ze geen basrst schelen. ook een ontevreden klant is een klant en aantal klanten bepaald de waarde van hun aandelen.

Wij gaan alle klachten verzamelen en aanbieden aan de directie, na aangifte te hebben gedaan.
De kosten voor de procedure dragen wij dus je hoeft alleen maar je test resultaten aan te leveren.

Als je een mail stuurt naar glassnelheid@kpnmail.nl dan krijg je instructies hoe de snelheid te meten en hoe deze gedurende een week bij te houden.
Vervolgens stuur je de resultaten naar on en wij gaan voor jullie aan de slag.

We moeten nu in actie komen wat KPN verzaakt keer op keer.

Groet,

Jos Strijbosch
 
glasblazer
Wat ik erg betreur is dat het forum zo weinig geraadpleegd wordt. Op posts komen weinig tot geen reacties. Ik kijk tegenwoordig nog af en toe, of er neiuwe ontwikkelingen zijn.
Zo merk ik dat de kwaliteit van ITV - na een aanlopperiode van 9 maanden - enorm vooruit is gegaan en een klacht van de snelheid van Internet werd snel opgepakt door een nieuwe Experiabox toe te zenden.

Als je je ervaring wilt delen in dit forum komen er sporadisch reacties binnen. Misschien is het een suggestie om een Top-tien van problemen samen te stellen met een verwijzing op welke wijze je het snelst resultaat boekt, om je probleem te kunnen oplossen.

Momenteel na 11 manden gebruiker KPN glasvezel, draait hier in Hilversum alles geweldig.
 
kobus1960
Toch ook een goed teken, als je het aantal leden hier vergelijkt met Ziggo
en Tele2, marginaal. Zou kunnen inhouden dat er gewoon weinig klachten zijn?
Ik heb hier voor een collega al flink wat info verzameld, maar over het algemeen
zijn forum-lezers-schrijvers niet de tevreden klanten Wink
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
glasblazer
Dat klopt misschien ook wel. Tevreden gebruikers zoeken mogelijk minder contact met een forum om zaken aan de orde te stellen.
Dit laat onverlet dat als er problemen spelen er niet of nauwelijks wordt gereageerd.
Het impliceert dat problemen op zichzelf staan. Betreft incidenten, of mensen met problemen die toegang tot een forum zoeken nemen geen moeite te reageren, dat zij geholpen zijn met de aangedragen oplossingen.
 
kobus1960
Klopt, als beheerders op andere gebruikers.eu forums vragen we al jaren
om feedback, 80% Van de geholpen mensen hoor je nooit meer, ja bij de
volgende klacht of storing.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Centraal onafhankelijk meldpunt KPN klachten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie