obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Geen fiberportX meegeleverd
JRNN
Hallo,

Er zijn bij mij 2 monteurs langsgekomen, die het Genexis glasvezelkastje zouden installeren en activeren, nu hebben de monteurs alleen een dummy Genexiskastje erin gezet. Ik kan zelf het genexiskastje installeren aangezien deze in het glasvezelpakket zit, maar nu hebben ze ook vergeten om een fiberportx mee te leveren, wat moet ik hieraan doen?

Kan ik een nummer bellen of een monteursklantenservice of klachtenlijn? Deze mensen zijn 2 uur in mijn meterkast bezig geweest om alleen een dummy te installeren.

mvgr Han
 
PeepPeep
Als je de monteurs bedoel die de kabel van buiten naar binnen in de meterkast hebben doorgetrokken en in de meterkast inderdaad een dummy hebben geïnstalleerd, dan klopt dat. Dat is wat ze in ieder huis standaard doen.

Jouw provider moet nu weer ervoor zorgen dat de (al bij jou kennelijk geleverde) Genexis wordt geinstalleerd, getest en geactiveerd. Dit gebeurt weer door een ander team.

Ik zou zeggen: bel je provider even om te melden dat je aansluiting in de meterkast geplaatst is, dan kunnen ze de rest aan het werk zetten om de installatie af te ronden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen fiberportX meegeleverd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen post? Waar beschikbaar, Fiber, voorheen Fype : 1 10 apr 2018
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel : 4 09 jun 2013
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 22 mei 2013
geen dvd afspelen met kpn glasvezel? Nog niet gesorteerd : 3 22 apr 2012
Geen internet zonder extra's?! Internet van CaiWay : 1 11 okt 2011
Advertentie