obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Mijn ervaringen KPN Glsvezel. de uwe ook?
Anneke
Onderstaande heb ik (buiten een aantal aanvullingen nu) als aangetekende brief ingezonden naar de KPN glasvezel.

Het is een heel verhaal, ook om mijn ongenoegen te uiten, maar ook benieuwd naar soortgelijke ervaringen.


16 Januari informatieavond Glasvezel: Pakket uitgezocht en ter plekke ingevuld door Verkoopmedewerker KPN Glasvezel. Alles is correct ingevuld.

Brief KPN Glasvezel: Mededeling een nieuw telefoonnummer toegewezen, hier heb ik niet om gevraagd en of aangevinkt!
Wel aangevinkt, huidige telefoonnummer behouden!

Telefonisch contact opgenomen met KPN: Moest maar terugbellen volgens KPN Glasvezel Klantenservice om na aansluiting het correcte telefoonnummer door te geven.

Brief KPN Glasvezel: Gegevensoverzicht van mijn Glasvezelpakket bestelling.
Gegevens waren niet correct en kwamen niet overeen met de eerder ingevulde gegevens!

Telefonisch contact opgenomen met KPN: Moest maar terugbellen volgens KPN Glasvezel Klantenservice om na aansluiting correcte Pluspakket en Onbeperkt bellen door te geven.

Zelfde dag toch weer telefonisch contact opgenomen met KPN: Wegens grote ontevredenheid omtrent gang van zaken:
Aangegeven bestelling volledig te willen annuleren wegens de gemaakte fouten door de KPN.

Dit was mogelijk en werd doorverbonden met KPN medewerker Annulering.

Aangeboden door KPN: Compensatie totale vergoeding van de monteurkosten van verzend en activatie kosten wegens de gemaakte fouten door de KPN.
Hier ben ik mee akkoord gegaan.

Op aanraden van de KPN eerdere bestelling geannuleerd wegens de niet correcte gegevens.
Telefonisch met KPN medewerker een nieuwe bestelling/pakket opgesteld.
KPN medewerker zou persoonlijk zorg dragen voor een correcte afhandeling werd aangegeven dóór KPN medewerker.

Brief KPN Glasvezel: Gegevensoverzicht: Nieuwe gegevensoverzicht eindelijk correct.

Het glasvezel/installatiepakket inmiddels thuis ontvangen.

Werd paar dagen later gebeld door KPN Glasvezel voor een afspraak monteur.
Deze werd gepland op 6 Februari 2012 tussen 08.00-10.00.

6 Februari 2012: Geen monteur.

Telefonisch contact opgenomen met KPN: Waar blijft de monteur?

KPN Klantenservice: Monteur komt niet omdat volgens zeggen van KPN medewerker ik nog niet aangesloten kon worden op het Glasvezelnet, bekende broodje AAP verhaal, poort bezet.
Er zou weer contact met mij opgenomen voor een nieuwe afspraak met de monteur.
Uiteraard ging ik daar niet mee akkoord, dit was niet de afspraak!
Een dag voor niets vrij genomen!

U begrijpt dat ik werkelijk sprakeloos was en nog steeds ben!
Op geen enkele wijze ben ik hiervan op de hoogte gebracht!

Glasvezel pakket kon niet meer geannuleerd worden wegens verstrijken van de 7 dagen opzegtermijn, dit terwijl ik hier wel op aandrong, gezien de eerder gemaakte fouten door de KPN, dus schriftelijke, aangetekende brief ingezonden naar de KPN Glasvezel en tevens beklag gedaan via KPN Webcare, die mij even later terug belde en mij verder hielp. Samen met de afdeling Planning werd die poort opengezet en er werd mij gegarandeerd dat ik binnen een paar dagen zou worden aangesloten!

Dacht hiermee eigenlijk eindelijk wèl aangesloten te kunnen worden, maar nee..…het ging nog even door:

6 Februari KPN Planning: Werd gebeld voor een nieuwe afspraak, deze kwam te staan op 10 februari.

9 Februari KPN Planning: Werd teruggebeld, deze keer tenminste wel, afspraak 10 februari kon niet doorgaan!!!
Kon (al weer niet!) worden aangesloten, pas over 2 weken! Werkelijk!
Toen vroeg ik naar de afdeling annuleren, ik ben het wel zo spuugzat!

Afdeling Annuleren: Heel gesprek, ongenoegen geuit. Mooi getraind de KPN medewerkers, Ja Mevrouw u heeft gelijk, nee Mevrouw, dit kan niet nee, dit is ten nadele voor de klant, we gaan u helpen.
Werd meer compensatie aangeboden door KPN medewerker.
Goed….(ja beetje dom misschien) aangenomen, hopelijk niet tegen beter weten in.

Het pakket kon volgens de wettelijke normen en algemene voorwaarde toch niet meer worden geannuleerd.
Onbeschoft van de KPN om een klant zo te laten hangen en een hele wip/wap procedure door te laten gaan! BIG FAIL KPN!

9 Februari KPN Planning: Afspraak gemaakt voor 23 februari, mevrouw gaf aan over 2 weken, want dan kon ik wel worden aangesloten. Ik durf gewoon bijna geen vrij meer te nemen op die dag!

Ik mag er van uit gaan dat u begrijpt dat dit geen gang van zaken is!

Meer dan 100 jaar bestaat de KPN, verkopen is geëvalueerd, de dienstverlening stagneert!
Gewijzigd door Anneke op 10 februari 2012, 13:43
 
glasblazer
Hoi Anneke,

Buiten alle proporties zeg. Daar zou je mij ook niet mee blij maken. Helaas overkomt dit heel veel mensen maar al te vaak. Onbegrijpelijk dat een helpdesk dit zo onprofessioneel en laks afhandelt. KPN zou hoog in moeten zetten om klanten die dit overkomen zijn, serieus tegemoet te komen met een goed alternatief. Denk wel dat ze een poging gaan ondernemen nu je hen een aangetekende brief hebt gezonden. Het is een hectische markt waarbij razend nieuwe technieken in een sneltreinvaart moeten worden uitgerold. Meestal - kpn is niet de enige uitzondering - gaat er een hoop mis.

Bij mij is het ook niet in een keer gladjes verlopen, maar met gerichte vragen en ondersteuning ben ik er wel uitgekomen.
Dit gaat de KPN enorm parten spelen.
Ik ben sinds de zomer aangesloten en eigenlijk heb ik wel inmiddels wel een positief gevoel over het product. Vanwege het gedoe om over te stappen naar een andere provider en op de kabel in Hilversum hebben we geen concurrentie, stap ik niet graag over als het contract afloopt.

Ik kan me levendig voorstellen dat je voorlopig niks met de KPN te maken meer wilt hebben als ze de jou aangedane problemen niet adequaat gaan oplossen. Ik geef je wel een hele goede kans, dat het dit keer opeens wel adequaat opgelost kan worden. Jammer dat het eerst zo vaak knullig wordt afgehandeld. Succes er mee.
 
Anneke
Bedankt voor je reactie glasblazer Smile

Ik weet van her en der en eigen ervaringen internet/bellen van Ziggo dat als het fout gaat, dan ook vreselijk fout.
De aangedragen compensaties wegen niet tegen het ongemak op, maar een poging tot wordt dan wel weer gewaardeerd.

Vermoed dat de KPN momenteel iets drukker is met andere zaken, dan de zoveelste ontevreden klant Wink

ps. het is hier niet echt druk merk ik....zelfs moderators/beheerders lang niet online geweest....
 
Fiber
Op dit moment run ik zo'n 13 verschillende provider forums. Op sommige zijn actieve moderators en mede beheerders aanwezig. Hier doe ik het vrijwel alleen, gelukkig zijn er wel leden die ook de helpende hand toesteken.

Dus als je actief wilt meehelpen laat me dat dan even weten.
Fiber, lichtsnelheid.
 
Anneke
@Fiber, ja hoor, ik wil best een handje helpen waar nodig wanneer ik tijd over heb.

Het was trouwens een constatering, geen kritiek. 13 fora is wel erg veel merk ik op Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn ervaringen KPN Glsvezel. de uwe ook?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gevraagd: ervaringen met Tweak R+ in Almere Algemeen over Tweak : 12 25 mei 2011
Niet kunnen inloggen op mijn kpn glasvezel en eredivisie live werkt nog niet Algemeen over KPNglasvezel : 10 31 aug 2010
ITV Nieuws: Vernieuwde "mijn info" Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 02 nov 2009
Advertentie