obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras????
glasblazer
Ben zojuist in het forum wakker geschud door een andere gebruiker waarvoor mijn dank. Het blijkt dat de ZTE H220N zelf heel goed in de gaten heeft of er een TV ontvanger of een computer aan de lijn hangt. Met andere woorden één kabel of dlan verbinding is genoeg om een TV signaal en Internetsignaal in de woonkamer te krijgen. Een Switch ertussen en de TV en Internet maken van dezelfde poort gebruik.
Had me een hoop ellende en tijd kunnen besparen.

Gek genoeg was ik dit aanvankelijk van plan en had hierover telefonisch contact gehad met de helpdesk van KPN. Maar mijn monteur verzekerde mij, toen hij het kwam aansluiuten, dat dit niet zou werken.
Zojuist uit getest en het werkt prima. Jongens wat vervelend dat dit toch niet bij iedereen bekend is.
Uit reacties op Internet begrijp ik dat veel mensen dit nog niet weten. Die denken dat je inderdaad 2 aparte kabels nodig hebt om TV en Internet in een ruimte te brengen. Of zitten er soms addertjes onder het gras om niet expliciet poort 3 voor ITV te gebruiken ???????????????????????
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras????', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
EB ZTE H220N reset automatisch naar fabrieksinstellingen Algemeen over KPNglasvezel : 1 09 jun 2013
Wifi ZTE H220N stort in ????? Nog niet gesorteerd : 4 30 mei 2013
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 14 mrt 2013
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd : 2 02 nov 2012
Help ! Hoe zet ik de poort 2082 open en hoe? Algemeen over KPNglasvezel : 3 25 dec 2011
Advertentie