obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Draadloze verbindingsset
Nico59
Sinds 3 maanden heb ik het hele pakket van KPN glasvezel, internet, interactieve televisie en telefonie. De verbinding met de Experia box in de meterkast en de tv ontvanger gebeurt met de door de KPN geleverde draadloze verbindingsset. De verbinding valt weg als ik in de kamer de lamp aan doe, het elektrische kooktoestel aangezet wordt of "zomaar" Resetten helpt niet, de kastjes opnieuw verbinding met elkaar laten maken ook niet. Als ik een utp kabel rechtstreeks van de Experia box op de tv ontvanger aansluit gaat het prima. Alleen een kabel over de vloer door de woonkamer en gang naar de meterkast is niet erg leuk, bovendien adverteert de kpn met de draadloze verbindingssets als de ultieme oplossing. Nu bestaat er wel een oplosing, Ruckus heeft een draadloze wifi verbindingsset voor interactieve televisie deze kosten € 119,00 en € 139,00 )ontvanger en router, daarmee wordt een goed verbinding gegarandeerd. Heeft iemand hier ervaringen mee? Mogelijk dat de KPN deze gaat leveren? Belgacom doet dit namelijk al.
 
glasblazer
Je hebt behoorlijk wat storingsbronnen zeg. Die lamp zou je via een stekkerdoos op de devolo moeten prikken. Devolo filtert de vervuiling er uit. Het kooktoestel mogelijk op andere groep zetten. Bij mij werkt het aardig goed. Op zijn tijd wel eens resetten en de opladers van de smartphones bij opname en kijken tegelijk er niet in. Leveren een aardige vervuiling op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Draadloze verbindingsset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie