obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
Tevreden met KPNglasvezel?
Ja Ja 55%[24 stemmen]
Nee Nee 45%[20 stemmen]
Totaal stemmen : 44
 Onderwerp afdrukken
Tevreden met KPNglasvezel?
Fiber
Maak gebruik van de enquête en post hier gelijk een uitgebreid antwoord over KPN glasvezel
Fiber, lichtsnelheid.
 
gigantje
nee ik ben niet echt tevreden ben eerder boos omdat ik steeds met storingen zit en dan een dag later komt er een monteur alles weer opgelost en dat weer voor 1 of 2 dagen en dan krijg ik weer storingen hup alles uit zichzelf uit en dan moet alles weer opgestart worden pfffff gaat weer een tijd in zitten en dat terwijl je net bezig was met een belangrijk telefoontje, pffff word er echt boos om en de snelheid pffff is ook niet altijd even optimaal hoor en dat ligt dus niet aan mijn pc zoals die leuke monteur het dus bracht maar aan kpn glasvezel en het experiankastje wat dus niet goed werkt maar ja volgens hun heb ik er natuurlijk geen verstand van want ik ben maar een leek in hun ogen nou dat is dus pech voor ze want ik weet wel degelijk waar ik over praat en waar ik mee bezig ben.
Gewijzigd door gigantje op 14 juli 2009, 18:34
 
glasmol
Hallo gigantje,


Mag ik vragen in welke regio je gebruik maakt van KPN Glasvezel ?
Gewijzigd door glasmol op 15 juli 2009, 18:13
 
gigantje
hoi hoi,

ja hoor tuurlijk mag je dat vragen regio flevoland in almere haven om precies te zijn

er is al 3 x een monteur weer geweest en het werkt nog niet goed en morgen komt er weer een monteur

groetjes gigantje
Gewijzigd door gigantje op 16 juli 2009, 20:39
 
glasmol
aha, ik ben in het oosten des lands bekender met de procedures en dergelijke van KPN Glas.
Succes morgen !
en hou ons op de hoogte, ook goed nieuws mag worden verteld natuurlijk :-)
 
gigantje
hoi hoi

ja is goed ik hou jullie op de hoogte maar kan wel zeggen dat ik op dit moment erg pissig ben hoor als je weet dat ik al meer dan 2 maanden bezig ben om het goed te krijgen hier en dat ze je steeds lang laten wachten voordat het eindelijk allemaal aangesloten en geactiveerd is want dat heeft dus al zolang geduurd en als het dan geactiveerd is dat je dan al 2 weken met storingen zit en dat er dan eergister eindelijk iemand de lijn kwam testen en die merkte al op dat er een breuk in de glasvezel zat wat ik dus al had doorgegeven maar waar ze dus niet op hebben gereageerd pffff

en ja als het straks eindelijk allemaal goed is en werkt naar behoren dan horen jullie dat ook wel van me hoor

groetjes gigantje
 
glasmol

Quote

gigantje schreef:
hoi hoi

ja is goed ik hou jullie op de hoogte maar kan wel zeggen dat ik op dit moment erg pissig ben hoor als je weet dat ik al meer dan 2 maanden bezig ben om het goed te krijgen hier en dat ze je steeds lang laten wachten voordat het eindelijk allemaal aangesloten en geactiveerd is want dat heeft dus al zolang geduurd en als het dan geactiveerd is dat je dan al 2 weken met storingen zit en dat er dan eergister eindelijk iemand de lijn kwam testen en die merkte al op dat er een breuk in de glasvezel zat wat ik dus al had doorgegeven maar waar ze dus niet op hebben gereageerd pffff

en ja als het straks eindelijk allemaal goed is en werkt naar behoren dan horen jullie dat ook wel van me hoor

groetjes gigantje






We zullen het wel horen.

Erg jammer dat ze nu pas tot de conclusie zijn gekomen dat het dan toch een glasbreuk was, ondanks het melden dat je zelf gedaan hebt....

Zodra dit bij ons in het oosten bekend is wordt er een spoed-lasser op pad gestuurd om het in orde te maken, vervolgens volgt een vervolg afspraak voor een monteur, en moet het in orde gemaakt worden.


Elk ander (technisch) probleem dat eventueel volgt wordt opgepikt door de KPN Glasdesk, en als zij er niet uitkomen maken ze een ticket aan, aan de hand van dat ticket zal er een monteur kunnen worden aangestuurd om ter plekke het probleem te bekijken en op te lossen.....
Gewijzigd door glasmol op 16 juli 2009, 21:52
 
gigantje
hoi hoi,

even een vraagje als je het zilver pakket hebt van kpn glasvezel wat moet dan de waardes zijn als je test via speedtest.net want volgens de monteurs die ik tot nu toe gesproken heb hier in almere met mijn storingen zeggen ze dat de lijn goed is en de snelheid ook maar als ik dus de test uitvoer krijg ik deze gegevens te zien:

521980920
dus alles bij elkaar ben ik nog steeds geen steek verder en vallen al mijn verbindingen nog steeds uit zichzelf uit pffff en volgens hun is dat dus niet zo ze hebben het nu een uurtje getest vanuit de centrale word er gezegt dan he maar ja als ik per dag toch zeker 4 a 5 keer heb dat de experianbox dat zwarte modempie steeds zelf uit en aan gaat dan is er toch echt wat mis pffff
Gewijzigd door gigantje op 21 juli 2009, 12:46
 
glasmol
Zie de afbeelding.
Dit haal ik gemiddeld met mijn pakketje Brons van KPN in Haaksbergen
Dat wat jij haalt met je Zilver is dus absoluut niet normaal....



1248251806-10

1248251837-910
Gewijzigd door glasmol op 22 juli 2009, 11:24
 
Fiber
De slechte download score kan ook komen door je eigen interne netwerk. Zo kunnen niet alle routers deze hogere snelheden aan.

Test daarom altijd rechtstreeks!
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tevreden met KPNglasvezel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tevreden met Tele2? Algemeen over Tele2 : 1 30 aug 2012
Activeren telefoon kpnglasvezel Algemeen over KPNglasvezel : 1 07 mrt 2012
Tevreden met Tweak? Algemeen over Tweak : 2 25 mei 2011
Super tevreden! Radio en Tv van Tweak : 1 13 feb 2011
Tevreden met CaiWay? Algemeen over CaiWay : 1 17 aug 2008
Advertentie