obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wil jij glasvezel in je eigen wijk, plaats, regio, dorp of stad? Neem dan het initiatief en verzamel mensen in je regio die ook glasvezel willen. Als de aanleg rendabel is wordt fiber aangelegt.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw burgerinitiatief: Barendrecht!
gvbarendrecht
Om een burgerinitiatief op te zetten in Barendrecht, ben ik op zoek naar mensen die ervaring hebben hiermee in andere plaatsen.
Wie is bereid om ons initiatief te steunen door ervaringen te delen via mail, telefoon of in een persoonlijk gesprek?

Als je je bij ons initiatief wilt aansluiten omdat je in Barendrecht woont, ben je uiteraard ook van harte welkom om contact op te nemen.

Reacties via dit forum of via Twitter: @gv_barendrecht
 
elinsen
Hallo,

Ik woon zelf in Barendrecht Carnisselande en wil ook graag glasvezel aangezien ik max. 6mbit haal met ADSL en zeker geen UPC wil.

Ik heb al eerder met de gedachte gespeeld een burgerinitiatief te beginnen hiervoor maar wist ook niet goed waar te beginnen. Als we een aantal personen bij elkaar krijgen dan wil ik hier wel aan meewerken.

Je kan me bereiken via erik@linsennet.nl

Groet,

Erik Linsen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw burgerinitiatief: Barendrecht!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NIEUW Glasvezel modem van KPN Algemeen over KPNglasvezel : 15 24 nov 2010
Advertentie