obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Usenet en GlasVezel, post hier je ervaringen en hulp vragen met betrekking tot nieuwsgroepen.
 Onderwerp afdrukken
Spotnet Nieuwsgroepen
glasblazer
Via een collega - ruim een jaar KPN Glasvezel gebruiker - ben ik op Spotnet gewezen om snel bestanden te downloaden. In het verleden via XS4all veel uit nieuwsgroepen gedownload. Deze provider bood als een van de weinigen de volledige downloadsnelheid. Naderhand bij Online werd de snelheid geknepen tot 45kbs wat niet de moeite waard is.

Dat Spotnet moet ik zeggen, bevalt heel erg goed. Met een snelheid van 700kbs haal je in 1.5 uur een volledige DVD binnen. Het voordeel van Spotnet zit hier in dat het programma zelfstandig alle bewerkingsslagen uitvoert om de DVD te kunnen bekijken.
 
jannuh
Vraag me af welke snelheid je bij je glasvezel ISP hebt...

Valt me toch behoorlijk tegen; heb zelf Ziggo Kabel 40/4 en haal komplete DVD's binnen 20-22 min. binnen (heb gemiddelde van laatste 15 DVD's genomen).

Heb overigens wel aparte Usenet provider, nl. NewsXS (bij Ziggo maar max. 4 draadjes tegelijk mogelijk).

Haal NZB's binnen via spotnet, maar download/verwerk via SABnzbd.
 
glasblazer
Dat Spotnet loopt via Usenet en wordt via mijn provider KPN Glasvezel gratis beschikbaar gesteld.
Je kunt maar een bestand tegelijk downloaden en de snelheid wordt geknepen (700mb/s).
Ik heb het bronspakket (30/30) en in principe zou ik bijna 5 keer zo snel moeten kunnen downen.
Niet belangrijk voor mij. Het meeste haal ik via mijn POHD binnen en die wordt niet geknepen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spotnet Nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwsgroepen kpn Algemeen over KPNglasvezel : 25 05 aug 2010
Advertentie