obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Nota KPN Glasvezel
schou006
Vandaag kreeg ik een nota van KPN Glasvezel met een specificatie van het zilver pakket. Hier werd aangegeven dat bij de prijs ook €8,00 voor de HD ontvanger en €4,00 voor de 2e ontvanger. Terwijl op de site staat dat je bij het zilver pakket 2 ontvangers Gratis in bruikleen krijgt.
Naar mijn mening is gratis, dat je er niet voor hoeft te betalen. Dus eigenlijk betalen we dus elke maand €12,00 huur voor de 2 ontvangers.

Kan iemand mij vertellen of mijn redenatie juist is
 
space1
Volgens mij geldt het aantal/type ontvangers die in een pakket zitten op het moment van jouw aanmelding en niet de huidige omdat dit door acties nogal wisselt.
Wij hebben zelf zins sept 2009 glasvezel en nog steeds standaard de twee 1960 ontvangers in het pakket en deze worden ook niet apart vermeld op de rekening.

Je kunt het beste met de helpdesk bellen of een email sturen via https://mijn.kpnglasvezel.nl/glas/ die laatste is ook nog gratis.
 
schou006
Ik heb glasvezel sinds januari 2010, en nooit zo'n nota ontvangen die gespecificeerd is, allen een totaal bedrag voor het zilverpakket.
De helpdesk heb ik al gebeld en zij melden mij dat dit de eerste nota is waarin word gespecificeerd, waaruit het pakket bestaat . De 2 bedragen van de ontvangers worden hierin vermeld.
 
leen
Hallo schou006,

Vandaag tel. contact met KPN gehad zelfde onderwerp kwam ter sprake (belde voor iets anders).
Wij zijn in okt. '10 tel. door KPN benaderd voor glasvezel aansluiting. Dit hebben wij (spijtig genoeg) gedaan.
Wij hebben zilverpakket genomen omdat hier 2 HD recorders bij werden geleverd zodat een 2e tv aangesloten kon worden. 1 HD met harde schijf, 1 HD zonder harde schijf.
Net als bij u staat er op onze specificatie dat er kosten zijn voor het huren van de HD recorders.

De helpdesk adviseerde 1 HD recorder terug te zenden omdat wij deze niet gebruikten (abonnement Digitenne loopt nog) en dus € 4,- zou schelen.
Het gaat niet om die luttele 4 euro, (excl. de adere € 8,-) wel wil ik dat KPN de aanbiedingen uitvoert waar KPN zelf de mensen telefonisch voor heeft benaderd.

Voor het overstappen op glasvezel hadden wij geen problemen met KPN. De ergernissen welke wij nu keer op keer ondervinden maakt dat wij nu wel bewust navragen hoe de tevredenheid is bij bij andere providers. De helpdesk daar zijn wij wel heel erg tevreden over.

Ik verwacht dat dit net als de vorige problemen, naar behoren wordt afgehandeld.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nota KPN Glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie