obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Overstap tips?
knsm-eiland
Ik zit op het Glashart v/h GNA net in Amsterdam op de Oostelijke Eilanden sinds 2008. Kennelijk lijden we hier aan de wet van de remmende voorsprong.
Ik zit nu bij Concepts, maar wil overstappen omdat Concepts alleen analoge TV (BBNED) levert.
Als ik HD wil dan zijn er hier maar twee opties; KPN en Tweak.
Nou, KPN over mijn lijk dus, dan nog liever alleen analoog. Dus Tweak. Maar leveren die dezelfde decoders als KPN? Want R+ kan hier nog niet geleverd (remmende voorsprong) worden dus zit ik via Tweak aan KPN IPTV vast.
Zinnige adviezen? (Behalve verhuizen, want ik woon hier fantastisch).
 
Fluxxtux
Ben bang dat je weinig opties hebt momenteel als je perse HD wil kijken, je zou bij Tweak kunnen informeren wanneer R+ leverbaar wordt.

Of je kan HD gaan kijken via de schotel, mij bevalt het prima, echter is dat afhankelijk van je wensen, als je geen schotel aan je huis wil / mag dan is het voor die optie ook afgelopen.
FluXxTux
@ your service
 
knsm-eiland

Quote

Fluxxtux schreef:
Ben bang dat je weinig opties hebt momenteel als je perse HD wil kijken, je zou bij Tweak kunnen informeren wanneer R+ leverbaar wordt.

Of je kan HD gaan kijken via de schotel, mij bevalt het prima, echter is dat afhankelijk van je wensen, als je geen schotel aan je huis wil / mag dan is het voor die optie ook afgelopen.


Ja, ik weet dat mij opties beperkt zijn, maar dat is niet anders. Early adopters hebben altijd dit soort problemen. Het is de prijs van vooraan willen lopen. Grin Tweak weet niet wanneer dat gaat veranderen. Concepts deelde mij mede dat BBned voorlopig geen HD gaat leveren. Ik heb nog contact gehad met een bobo bij BBned en gevraagd of de overname door Tele2 daarin verandering zou brengen. Antwoord: voorlopig niet. Dus blijf ik met deze riemen roeien en wacht wel op ee nieuw overstapmoment. :/

Schotel heb ik allang geleden afgeschreven. Aan de gevel mag hier niets, en ik ben het daar wel mee eens. De serre ramen (4e verdieping!) wijzen pal west en de andere ramen pal oost! Zelfs al zou ik achter het raam een schotel willen zetten dan kan dat niet.
 
knsm-eiland
Wat mij betreft kan dit onderwerp worden gesloten, nu ik hierhttp://glasvezel.gebruikers.eu/forum/...ead_id=311 verder ga met het delen van mijn ervaringen.
 
Fiber
Op verzoek gesloten.
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstap tips?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Iemand tips? Algemeen over KPNglasvezel : 6 19 nov 2010
Advertentie