obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Tweak wordt nu echt interessant
PeepPeep
Ik heb spijt........
Spijt dat ik niet 2 maanden heb gewacht.........

http://www.tweak.nl/consument/fiber/abonnementen.html

Tweak R+ abonnementen eerste 4 maanden gratis! Nu wordt het echt leuk (voor degenen die een nieuw abonnement zoeken).

Internet is super snel, en snelle download op maximale snelheid via Tweaknews servers gratis erbij.
Televisie: SD vond ik wat tegenvallen (maar ik ging van CanalDigitaal satellietontvangst naar SD en dat is een grote stap terug) maar nu HD geregeld en dat is (ik kijk HD Ready) echt superscherp, en uitgebreid zenderpakket. Set top box is compact en stil (in tegenstelling tot de herriebak van KPN).
Telefonie: gewoon goed (had Tele2, werkt net zo goed).

Dus....... waarom nog wachten???????

Hans
 
PeepPeep
Voor degenen die een maandcontract hebben (dus afgesloten voordat Tweak met de aanbieding kwam): briefje naar Tweak met verzoek het contract in een jaarcontract om te zetten en je hebt 4 maanden gratie........

Toch lekker! En na die 12 maanden wordt het weer een maandcontract. Tenzij ze weer een mooi aanbod doen ;-)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tweak wordt nu echt interessant', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
overstappen naar tweak Algemeen over Tweak : 4 30 jan 2014
telefonie tweak Algemeen over Tweak : 1 22 jun 2013
Telfort wordt naam glasvezelbedrijven KPN Algemeen over KPNglasvezel : 1 12 feb 2013
Eredivisie Live Go bij KPN en Tweak verwacht Radio en Tv van Tweak : 1 10 nov 2012
Advertentie