obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
hd box kan niet retour ?
lijpbrandt
hd box provider langer 15 dagen in ontvangst heb hier voor betaald maar kan hem niet gebruiken contact met provider gehad en zegt als ik hem binnen 7 dagen contact had opgenomen dan hadden ze hem terug genomen maar was volgens hun te laat?
wie kan mij adviserenShock
 
anton
Vreemde opstelling maar op zich heeft hij de wet aan zijn zijde.

Waarom kun je hem niet gebruiken?

Defect? Dan heb je wel het recht te retourneren want het is aannemelijk dat hij bij aankomst al defect was. Alle andere gevallen kun je hooguit proberen op het gevoel te werken.
 
lijpbrandt
DEZE HD AMINET 130 HEEFT GEEN SCART OF S-VIDEO AANSLUITRING ALLEEN HDMI
HEB VOLGENS PROVIDER BINNEN 7 WERKDAGEN REAGEREN ALS IK NIET EENS BEN /TEVREDEN MET DE LEVERING. HEB ZELF 89EURO BIJ MOETEN BIJBETALEN VOOR VOOR DE HD UITVOERING.
NOG IETS ANDERS VANAF 1 DEC. KRIJGT IEDEREEN DE HD BOX DIE ZICH AANMELD ALS KLANT
GRATIS. EN IK ZIT OPGESCHEEPT MET EEN HD BOX DIE IK NIET KAN GEBRUIKEN
 
glasmol
Maar waarom zou je een HD box willen aansluiten via Scart of S-video ?
Neem geen HD box als je geen HDMI aansluitingen hebt....
 
anton
Glasmol heeft helemaal gelijk en al dat gescheld (=hoofdletters) maakt het ook niet beter.

Ik kan mij overigens niet voorstellen dat de provider die box niet wil omruilen. Neem eens de moeite om (heel) rustig (en kalm) daarover te praten.

Jij bent degene die duidelijk een fout gemaakt heeft dus ben je afhankelijk van de ander.


En anders koop je een verloopdingetje van HDMI naar scart.
 
glasmol
Lijpbrandt, mag ik vragen in welke plaats je woont. Is daar geen Glashart Servicepunt ? Stap daar eens binnen, en leg inderdaad het verhaal netjes, en rustig uit.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hd box kan niet retour ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 14 mrt 2013
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd : 2 02 nov 2012
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd : 1 08 jan 2012
kpn komt prijsafspraak niet na Algemeen over KPNglasvezel : 1 10 okt 2011
Verschil gewone en hd kanalen niet significant beter. Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 28 aug 2011
Advertentie