obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
KPN Hotpsots
MalyBob
Wie kan mij vertellen hoe ik KPN hotspots kan activeren met mijn KPN glasvezel account.
KPN helpdesk en google verteld mij dat ik dit moet activeren op mijn kpn glasvezel account maar kan nergens vinden waar en hoe.
 
Aero
In het kort: Niet.

In het minder kort: KPN met al haar complexiteit en onafhankelijk opererende afdelingen en systemen heeft de invoering van Hotspots voor glasvezelklanten vermoedelijk over het hoofd gezien.

Zaken als deze zullen weinig prio hebben, de invoering ervan kan dus op zich laten wachten.

En heeft de helpdesk dat echt gezegd? Het is wel te activeren op 'Mijn KPN' (wat de koperwereld gebruikt), maar niet op Mijn KPN Glasvezel.
 
MalyBob
Yep, helpdesk gebelt toen ik op Schiphol zat en het wilde gebruiken en duidelijk gemaakt dat ik KPN glasvezel account heb. Moet via mijn glasvezel was het antwoord. Uiteraard geprobeerd en niks gevonden. Daarna mail gestuurd.

Vraag:
Hoe kan ik hotspots activeren met mijn KPN Glasvezel account?

Antwoord:
U kunt inloggen op de website van www.hotspotsvankpn.com, hierna kunt u uw gebruikersnaam en wachtwoord invullen en gebruik maken van de Hotspots.

Uiteraard ook dit geprobeerd en werkte bij mij niet.
 
Aero
Ik heb het voor de zekerheid ook nog even vor je nagegoogled, en de internetgemeenschap vertelt in alle kleuren en onsmakelijke woorden hetzelfde: Glasvezelklanten kunnen niet op Hotspots.

Hotspots is als nevendienst geleverd van de afdeling van ADSL/Bellen (de oude 'kern' van KPN), deze heeft jammer genoeg totaal andere systemen dan de afdeling Glasvezel.

Met Hotspots is schijnbaar geen rekening gehouden, waardoor de systemen van Hotspots geen aanspraak kunnen maken op het klantbestand van Glasvezel.


Spijtig, vervelend, maar het is niet anders...
 
MalyBob
Dat is jammer. Maar dan weet ik in ieder geval dat het gewoon niet werkt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'KPN Hotpsots', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie