obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Pioneer Harddisk Recorder / DVD
Herman
Ik krijg mijn Pioneer Harddisk Recorder niet dusdanig geschakeld dat hij kan opnemen via de Experiabox. Heb het aansluitschema gevolgd zoals in de gebruiksaanwijzing (Scart van de Experiabox naar de HD Recorder en van de HD recorder naar de TV en van de Experiabox naar de TV). Ik kan wel afspelen (DVD en eerder opgenomen op de harddisk) maar dus niet meer opnemen van TV. Iemand een suggestie?
 
Herman
Dank dmdude, heb kennelijk nog niet alle mogelijkheden geprobeerd. Helaas zie ik ook dat er veel mensen mee worstelen en dat je in veel gevallen inderdaad enkel het kanaal kan opnemen dat je op dat moment bekijkt. Het zou toch wel erg prettig zijn als de experiabox iets meer mogelijkheden tav opnemen had (bijv. elke dat om 19.30u Ned 3 opnemen), dat kan toch niet zo moeilijk zijn?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pioneer Harddisk Recorder / DVD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN in control over je harddisk ?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 8 13 apr 2011
Opnames overzetten op een externe recorder ITV Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 25 nov 2009
Advertentie