obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe prijzen KPN
space1
KPN verlaagd de prijzen o.a. geen 65 maar 55 euro voor brons. ( * naar 1 jaar moet je gewoon de tweede ontvanger betalen)

http://www.kpn.com/glasvezel/pakketten/tot-aan-huis.htm

KPN begint eindelijk de concurrentie te voelen Smile . Maar geldt dit ook voor bestaande klanten?
Gewijzigd door space1 op 12 juli 2010, 07:00
 
eermen
Ze hebben onbeperkt bellen eruit gehaald. Dit kun je nu apart erbij nemen voor 10,- euro per maand!
 
space1

Quote

eermen schreef:
Ze hebben onbeperkt bellen eruit gehaald. Dit kun je nu apart erbij nemen voor 10,- euro per maand!


Wat houd Basis Bellen dan in ????
 
eermen
Dat naar vaste nummers in NL de standaard tarieven gelden, zie http://www.kpn.com/glasvezel/bellen/t...rieven.htm
 
space1
Bedankt.

t.o.v van de andere providers blijft KPN aan de bovenkant zitten. Tweak heeft voor 47 euro een goede newsserver in het pakket.
 
glasmol
vaste klanten kunnen toch wel gratis onbeperkt blijven bellen naar vaste nummers?
Gewijzigd door glasmol op 12 juli 2010, 11:55
 
eermen

Quote

glasmol schreef:
vaste klanten kunnen toch wel gratis onbeperkt blijven bellen naar vaste nummers?


Ik neem aan dat bij bestaande klanten de prijs (in bovenstaand voorbeeld) gewoon 65 euro (met onbeperkt bellen) blijft.
Dat komt dus gewoon op hetzelfde neer als 55 euro voor het abonnement + 10 euro voor onbeperkt bellen in de nieuwe situatie.
 
space1
Mensen die al glasvezel hebben van KPN vanaf bijv vorig jaar betalen 65 euro (incl. vrij bellen en 2 ontvangers met harddisk.

Nieuwe klanten betalen 55 incl. 1 ontvanger zonder harddisk en zonder vrij bellen

Om hetzelfde pakket te krijgen 55 + 10 (bellen) + 4 harddisk eerste ontvanger + 8 tweede ontvanger is in totaal 77 euro. Een verschil van 12 euro per maand.
Gewijzigd door space1 op 12 juli 2010, 12:28
 
eermen
Vorig jaar hadden ze volgens mij nogal verschillende acties per plaats. En dat zijn ze nu aan het recht trekken. Je kunt het daarom ook niet meer vergelijken, denk ik.
En sowieso is er nog een verschil met FTTC en FTTH.
 
space1

Quote

eermen schreef:
Vorig jaar hadden ze volgens mij nogal verschillende acties per plaats. En dat zijn ze nu aan het recht trekken. Je kunt het daarom ook niet meer vergelijken, denk ik.
En sowieso is er nog een verschil met FTTC en FTTH.


Mijn voorbeeld is FTTH dus gewoon glasvezel. De tweede ontvanger is een bepaalde periode standaard geweest (vanaf het moment dat KPN het analoge signaal niet meer in het pakket tot 31 maart van dit jaar volgens mij). Bij de afschakeling van het analoge heeft iedere klant een 3 of 4 ontvanger 1 jaar gratis gekregen daarna zou de ontvanger 4 of 5 euro gaan kosten. Tegenwoordig kost dezelfde ontvanger 8 euro per maand.
Gewijzigd door space1 op 12 juli 2010, 12:47
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe prijzen KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak past prijzen en snelheid aan om beter te concurreren. Algemeen over Tweak : 1 03 jun 2012
Nieuwe beltarieven Telefonie van KPNglasvezel : 5 04 jan 2011
nieuwe HD decoder waneer? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 04 jan 2011
Nieuwe firmware update en nieuwe encoders Radio en Tv van KPNglasvezel : 4 03 jun 2010
Nieuwe Glasvezelpakketten Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 09 mrt 2010
Advertentie