obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wijziging snelheden glasvezel???
zembla69
De snelheden van ADSL van KPN zijn onlangs gewijzigd. Er staat toch ook een wijziging op stapel voor glasvezel (de upload)?
 
edwin
niet alleen de upload . de download mag ook wel omhoog.
hier in oosterhout (nb) maar 30mb
dat vind ik een beetje te voorzichtig van de kpn.
 
glasmol
KPN is erg zuinig met het weg geven van snelheden. Belachelijk zuinig. Zowat elke provider die ik ken kan gelijke snelheden leveren (up en down)(kpn binnenkort ook). Tevens is de prijs/snelheid verhouding bij KPN ook niet helemaal eerlijk. 65 euro voor pakket brons, en dan maar 30mbit krijgen....? Klopt niet naar mijn idee.
Voor dat geld denk ik eerder aan +- 75mbitjes, maar ja....
Gewijzigd door glasmol op 04 april 2010, 16:38
 
zembla69

Quote

glasmol schreef:
KPN is erg zuinig met het weg geven van snelheden. Belachelijk zuinig. Zowat elke provider die ik ken kan gelijke snelheden leveren (up en down)(kpn binnenkort ook). Tevens is de prijs/snelheid verhouding bij KPN ook niet helemaal eerlijk. 65 euro voor pakket brons, en dan maar 30mbit krijgen....? Klopt niet naar mijn idee.
Voor dat geld denk ik eerder aan +- 75mbitjes, maar ja....


Maar weet jij ook wat "binnenkort" inhoudt??
 
glasmol
nope...
geen idee......

Blijft een verrassing bij KPN ;-)
 
space1
Alle Tweak gebruikers hebben of krijgen deze week een gelijke upload/download.

Zijn er al KPN glasvezel gebruikers welke al een hogere upload hebben gekregen?

KPN kennende zal het nog wel even duren

vanaf de tweak website

Synchrone snelheden voor Glasvezel worden beschikbaar

ALMERE, 23 april 2010 - Tweak gaat gedurende aankomende week de snelheden voor glasvezel abonnementen synchroon maken.

Downloaden én uploaden met dezelfde snelheid. Ongekende vrijheid in het ontvangen en versturen van grote bestanden. Je hele fotocollectie uploaden naar je webserver, of doorsturen via e-mail? Geen enkel probleem met de volledige 100Mbit die je ongelimiteerd tot je beschikking hebt. Gedurende aankomende week zal Tweak de snelheden van glasvezelabonnementen aanpassen naar synchrone snelheden. Dit betekent dat de snelheden voor zowel het downloaden als uploaden gelijk worden getrokken tot respectievelijk 30 Mbit, 50 Mbit en 100 Mbit.
Gewijzigd door space1 op 28 april 2010, 17:14
 
den72

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Ik zelf heb het nog niet, maar denk eraan om rond 1-7-2010 over te stappen van UPC op het zilverpakket van KPN Glasvezel.

Als je op onderstaande link kijkt, staat daar bij alle 3 de abo's bij de download zowel als de upload, dezelfde snelheid.

Is dat dan niet zo?

http://www.kpn.com/glasvezel/pakkette...n-huis.htm


Ja dat is wel het geval wanneer het fiber to the home is.
Maar bij glasvezel tot aan de wijkkast (en het laatste stukje ouderwets koper) is de snelheid niet symmetrisch.
 
den72

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Thanks,

Ja, ik ben nog niet zo thuis in glasvezel. Eigenlijk helemaal niet. Wink

Bij ons hebben ze 1,5 jaar geleden glasvezel aangelegd en naderhand aangesloten in de meterkast.

Dan zou ik dus down/up wel hetzelfde moeten krijgen? Of begrijp ik het nog niet helemaal?


Ja, klopt. dat geven de snelheden ook aan middels de postcode/huisnummer check. in jouw geval bof je met up en down hetzelfde
en zelfs tot max 100 mb. Ik moet het met minder doen, een goudpakket met 40 mb down en 4 mb up.
 
zembla69

Quote

den72 schreef:

Quote

Alfons Verbiest schreef:
Thanks,

Ja, ik ben nog niet zo thuis in glasvezel. Eigenlijk helemaal niet. Wink

Bij ons hebben ze 1,5 jaar geleden glasvezel aangelegd en naderhand aangesloten in de meterkast.

Dan zou ik dus down/up wel hetzelfde moeten krijgen? Of begrijp ik het nog niet helemaal?


Ja, klopt. dat geven de snelheden ook aan middels de postcode/huisnummer check. in jouw geval bof je met up en down hetzelfde
en zelfs tot max 100 mb. Ik moet het met minder doen, een goudpakket met 40 mb down en 4 mb up.


Hm, ik heb ook ftth en nog steeds niet dezelfde up en downsnelheden.
Iemand een idee wanneer dit ook voor mij (en anderen) beschikbaar komt?
 
dijaru
lol kpn zou in april de snelheid van glasvezel uploads gaan verhogen heb weer gelijk gehad dus nog steeds niet .
zit je nog steeds met een semi adsl upload ..
zal wel weer eind van het jaar pas worden ze zijn daar zo snel als dikke stront .. mijn hulde gaat naar tweak die doen het deze week al..
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging snelheden glasvezel???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie