obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Settop Box ventilator geluid
hetbeest
Hallo allemaal,

Is het normaal dat ik de hele nacht de ventilator van mijn settop box hoor (er staat er een in de slaapkamer), ondanks dat de ontvanger 'uit' staat (standby dus)?

Groet,

Evert
 
glasmol

Quote

hetbeest schreef:
Hallo allemaal,

Is het normaal dat ik de hele nacht de ventilator van mijn settop box hoor (er staat er een in de slaapkamer), ondanks dat de ontvanger 'uit' staat (standby dus)?

Groet,

Evert


Die van mij hoor ik niet ( geen van de 3 tuners )........
en nee, ik ben niet slechthorend ;-)
 
hetbeest
Dan moet ik maar weer eens even met de KPN gaan bellen.
 
hsc
Die van mij hoor ik ook. Het is heel zachtjes, maar toch. Sowieso is het vreemd dat het ding in de stand by stand niet helemaal down gaat.
 
juultje2006
Ik hoor hem ook de hele nacht, heel irritant als je er op gaat letten. Is niets aan te doen volgens KPN. Mijn eigen oplossing is gewoon de knop aan de acterkant uitzetten. Het enige nadeel is dat et opstarten dan weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duurt, maar ik slaap weer lekker rustig.
 
hsc
Maar misschien kan iemand van kpn reageren? Lezen die mee? Wordt er gewerkt aan een oplossing?
 
hetbeest
De KPN Glasvezel Klantenservice wist mij te vertellen dat het normaal was en dat ik de settopbox maar van het stroom af moest halen om van het geluid af te zijn! Sad

Heeft iemand het stroomverbruik van die dingen in rust al eens gemeten?
 
glasmol

Quote

hetbeest schreef:
De KPN Glasvezel Klantenservice wist mij te vertellen dat het normaal was en dat ik de settopbox maar van het stroom af moest halen om van het geluid af te zijn! Sad

Heeft iemand het stroomverbruik van die dingen in rust al eens gemeten?


Opgenomen vermogen:
• Tijdens gebruik <20 Watt
• In stand-by 13 Watt

Bron:Handleiding KPN Glasvezel Interactieve TV

____________________

Welke service winkel ben je geweest als ik vragen mag ?
 
hetbeest
Dank je. Ik had het ondertussen in een andere thread gelezen. Vrij hoog verbruik in rust!

Ik ben bij de KPN shop in Almere Stad, vlak bij de bioscoop, geweest voor de aanvraag van glasvezel. Hoezo?

Evert
 
glasmol
Ik vroeg het me zo af, omdat het advies "uitzetten" wel het meest slechte is.
De tuner moet namelijk altijd beschikbaar zijn om de nieuwste updates binnen te halen.

Wanneer deze uit staat haalt de tuner dus ook geen updates binnen, standby laten staan is wel beter maar jah, ook duurder/lawaaieriger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Settop Box ventilator geluid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zwart beeld na opname via Settop Box [KPN glasvezel] Nog niet gesorteerd : 1 01 mei 2010
Net 5 HD beeld en geluid niet synchroon Nog niet gesorteerd : 1 08 mrt 2010
Advertentie