obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
wegvallen gedeeltes abbonement
kruiskamp
Kpn heeft het nodig gevonden de abbonementen te wijzigen.
hd en eredivisie eruit anders in contract etc.

Ik heb zilver met extra eredivisie en HD zenders nu na de wijziging, waar ik geheel geen invloed van zou moeten hebben, ben ik erediviselive volledig kwijt.
Navraag met klantenservice levert op korte termijn geen verbinding op ( krijg wel een korting, maar daar zit ik niet op te wachten)

Ik zou er niets van merken, maar kan mooi niet kijken.

Wat is julie mening
Wat kan ik doen, digitene aanschaffen en in rekening brengen bij kpn lijkt me een optie / oplossing


MVG


Kruiskamp
 
dijaru

Quote

kruiskamp schreef:
Kpn heeft het nodig gevonden de abbonementen te wijzigen.
hd en eredivisie eruit anders in contract etc.

Ik heb zilver met extra eredivisie en HD zenders nu na de wijziging, waar ik geheel geen invloed van zou moeten hebben, ben ik erediviselive volledig kwijt.
Navraag met klantenservice levert op korte termijn geen verbinding op ( krijg wel een korting, maar daar zit ik niet op te wachten)

Ik zou er niets van merken, maar kan mooi niet kijken.

Wat is julie mening
Wat kan ik doen, digitene aanschaffen en in rekening brengen bij kpn lijkt me een optie / oplossing


MVG


Kruiskamp



@Kruiskamp
Ik had het zelfde probleem . had al ruim een week geen voetbal meer ik heb goud 60Mbit Down/700kb/sec Up
Nu is er vanacht om 00:00 een upgrade bij ons in almere geweest en ik heb nu de eredivisie weer terug . en ook mijn snelheid is verhoogt van 60mbit naar 100mbit down en 10mbit Up
denk dat je even je reciever opnieuw moet starten dan kijken of ze weer tussen staan .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wegvallen gedeeltes abbonement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie