obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tele2 kwijt
 Onderwerp afdrukken
Tele2 gaat concurrentie aan via glasvezel
Fiber
Telecomaanbieder Tele2 gaat vanaf deze week voor het eerst glasvezel abonnementen aanbieden aan consumenten. In november worden de eerste klanten aangesloten. Dat meldde het bedrijf zondag aan het ANP.

Als eerste steden zijn aan de beurt Leeuwarden, Enschede, Hooffddorp en Almere.

Glasvezel
Het bedrijf betreedt de markt voor internet, televisie en telefonie via het supersnelle glasvezelnetwerk relatief laat. Marktleider KPN begon zo'n 3 jaar geleden met het groter inzetten op glasvezel. Inmiddels zijn zo'n 1 miljoen huishoudens in Nederland aangesloten op een glasvezelnetwerk.

Basispakket
Tele2 wil klanten standaard een basispakket televisie bieden, internet met een up- en downloadsnelheid van 40 megabit per seconde en zowel mobiele als vaste telefonie voor 42,50 euro per maand. Als klanten bijvoorbeeld extra zenders willen of extra internetsnelheid, betalen ze daar extra voor.
Fiber, lichtsnelheid.
 
glasblazer
Ben benieuwd wat de ervaringen van gebruikers zijn met Tele2. Het tarief is concurrerend, maar hoe zit het met de helpdesk en kwaiteit.
Reuze benieuwd naar de rescties van gebruikers.
 
anton2e
Hoe Tele2 omgaat met glasvezel weet ik niet maar als ze daar ook verplichten om alleen hun router te gebruiken (zoals ze bij ADSL doen) dan zou ik er ver weg blijven.

Altijd gaan voor een provider die je toelaat een eigen router in te zetten.


NB: ik praat dus niet over de Glasvezelkast die soms ook modem genoemd wordt maar dat niet is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tele2 gaat concurrentie aan via glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie