obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Provider Tweak opnieuw met glasvezel aanbod
blaise1968

Quote

anton2e schreef:

Hoe vaak hebben we dit (telkens exact hetzelfde eenzijdige onder diverse aliassen) verhaaltje nu al van je mogen aanhoren?


Natuurlijk is het eenzijdig verhaal, namelijk mijn verhaal. Ik heb het 1 keer geschreven en op een aantal verschillende fora eenmalig gepost. Altijd onder dezelfde gebruikersnaam (dennis h)en allias (blaise1968). Soms is de een zichtbaar en bij het andere forum de ander.

Dus als jij verschillende fora bijhoudt dan kan het zomaar zijn dat je mijn verhaal meer dan 1 keer tegenkomt.
 
anton2e
Weet je. Ik heb ook slechte ervaringen met providers gehad maar trok daar lering uit, nam mijn schade en ging door met leen.

Moet jij ook doen.



En kom niet aan met de drogreden "anderen waarschuwen" want tegenover jouw ene slechte ervaring staan talloze mensen die je niet hoort want ze zijn wel tevreden.

Je hebt jezelf in een positie gemanoeuvreerd dat je zonder aansluiting kwam te zitten. Nooit oude schoenen weggooien voordat je nieuwe hebt.
 
spekkie99
Overal worden fouten gemaakt.
Met 1 telefoontje van je naar nlnet had je het hele verhaal kunnen voorkomen.

Alle providers via kpn worstelen met het tijdig aansluiten, verdiep je er eens in.
Als je zelf gaat storneren en niet op de terugbetaling wacht kan je dit verwachten.

Welkom in de echte wereld.
 
blaise1968

Quote

spekkie99 schreef:

Met 1 telefoontje van je naar nlnet had je het hele verhaal kunnen voorkomen.
.......
Als je zelf gaat storneren en niet op de terugbetaling wacht kan je dit verwachten


1 telefoontje naar internlnet? Ik heb zeker acht keer gebeld en daarnaast nog een aantal keren gemaild. Helaas hield ook internlnet zich niet aan hun belofte om me een aanbieding te doen en de uitsluiting van Tweak zonder onderbreking over te nemen.

En dat ik de boel zelf gestorneerd heb komt juist omdat ik veel negatieve verhalen lees over Tweak en het terugbetalen van borg en administratiekosten.
 
spekkie99
Na 2 keer bellen was ik er al mee gestopt.

Je hebt wel veel pech met alles!
 
blaise1968

Quote

spekkie99 schreef:

Welkom in de echte wereld.


Bedoel je hiermee dat het normaal is als bedrijven zich niet aan hun afspraak houden? Dat ik dat maar moet accepteren en voor lief moet nemen?

Het verlies pakken en ervan leren zoals Anton2e doet.

Haha, zo zit ik niet in elkaar.
 
spekkie99

Quote

blaise1968 schreef:

Quote

spekkie99 schreef:

Welkom in de echte wereld.


Bedoel je hiermee dat het normaal is als bedrijven zich niet aan hun afspraak houden? Dat ik dat maar moet accepteren en voor lief moet nemen?

Het verlies pakken en ervan leren zoals Anton2e doet.

Haha, zo zit ik niet in elkaar.


Nee, als je maar geen don quichotte wordt.
 
anton2e
Je wordt (is althans te hopen) wel wijzer als je ouder bent geworden!


Alleen Don Quichottes vechten tegen windmolens.




En je blijft maar voorbij gaan aan het feit dat jij jezelf in de nesten hebt gewerkt door naadloos te willen overstappen. Bij dit soort zaken moet je altijd rekenen met een ruime overlap wat zeker in geval ADSL -> Glas heel simpel te realiseren was geweest. Had je wellicht een maandje extra geld gekost maar je ziet maar waar die Hollandsche Zuinigheid toe leidt.

Penny Wise, Pound Foolish. Doe eens wat aan zelfreflectie i.p.v. alleen tegen anderen schoppen.
 
blaise1968

Quote

[url=http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=198&pid=1693#post_1693]anton2e schreef:[/url



En je blijft maar voorbij gaan aan het feit dat jij jezelf in de nesten hebt gewerkt door naadloos te willen overstappen. Bij dit soort zaken moet je altijd rekenen met een ruime overlap..


De gang van zaken vanuit Tweak was dat zij er mee gingen stoppen en ik zou automatisch overgaan naar internlnet. Heb ik niet om gevraagd. Buiten dat is het niet mogelijk om een overlap te hebben als je van glasvezel naar glasvezel gaat. Probeer zelf antwoorden op vragen te vinden en probeer fora niet onnodig te vervuilen!
 
anton2e
" Probeer zelf antwoorden op vragen te vinden en probeer fora niet onnodig te vervuilen!"

Geef zelf eerst eens het goede voorbeeld alvorens met het vingertje te wijzen!



PS: voor de rest de groetjes en het beste. Bekijk het verder lekker alleen met je geweeklaag.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Provider Tweak opnieuw met glasvezel aanbod', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Advertentie