obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
storing nieuwsserver ?
den72
sinds gisteren ondervind ik opeens storing bij het downloaden via nieuwsgroepen:
ipv 3 connecties kan ik maximaal via 1 connectie downloaden en deze is niet stabiel, na soms 6% stopt het downloaden.
naast "article not found" (lijkt me niet bij diverse nieuwe posts die ik heb geprobeerd) en "unable to connect to news.kpn.nl:119400news.kpn.nl: Your host connection limit reached - newsmaster@planet.nl" verschijnt in de status. Als ik alles "retry" gaat het downloaden soms verder ook bij eerdere "article not found" meldingen
Kan iemand helpen hierbij ?
 
space1
Is schijnbaar een storing zie mijn onderstaande bericht

http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/...ead_id=193
Gewijzigd door space1 op 24 februari 2010, 19:38
 
den72

Quote

space1 schreef:
Is schijnbaar een storing zie mijn onderstaande bericht

http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/...ead_id=193


wijzigen van newsserver geeft vooralsnog geen oplossing, eea aangepast maar geen resultaat
ik heb een proefaccount elders afgesloten, 3 dagen om te gebruiken, en direkt 8 connecties met 2200kb/s download, werkt vlekkeloos
hopelijk duurt die kpn storing niet langer dan deze 3 dagen
 
den72
het leek er even op dat eea verholpen was, ik had weer 3 stabiele lijntjes en haalde weer 2000kb/s draadloos, maar het was na 1 minuut weer gedaan
Gewijzigd door den72 op 05 maart 2010, 17:20
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing nieuwsserver ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
algehele storing glasvezel Algemeen over KPNglasvezel : 3 24 feb 2012
Storing glasvezel in Enschede en Wijchen -update Algemeen over Tweak : 2 26 jan 2012
Storing ITV - beeldkwaliteit Algemeen over KPNglasvezel : 14 11 dec 2011
storing tv signaal Nog niet gesorteerd : 1 16 feb 2011
Advertentie