obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen passend onderdeel gevonden? Post het hier!
 Onderwerp afdrukken
Programma wekelijks opnemen
coolrunnings
Goedenavond,

Sinds gisteren ben ik ook overgestapt op KPN Glasvezel.
Eerste indrukken zijn goed, internet is stuk sneller dan wat ik gewend was, dus dat is al prima.
Telefonie doet het helaas nog niet, maar dat zou automatisch goed moeten komen (al duurt het nu al een dag).
TV kwaliteit is ook prima, echter de tuner heb ik wat problemen mee.

Allereerst de snelheid waarmee hij (niet) reageert, ik heb gelezen dat iedereen dat als een probleem ervaart. Ik hoop dat KPN dit ter harte neemt en hier wat aan gaat doen.
Daarnaast kan ik nergens terugvinden hoe ik een programma wat wekelijks op de buis komt, ook wekelijks op kan nemen zonder elke uitzending apart in te stellen.
Ook kan ik nergens terugvinden hoe ik een programma kan opnemen wat voorbij de horizon van de EPG ligt, dus gewoon zelf aangeven welke zender, welke dag en tijd en hoe lang de opname moet duren.
Dit zijn m.i. toch wel de basis zaken die je moet kunnen doen om een programma op te nemen.

Als iemand mij kan vertellen wat ik over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag.

Remco
 
mriesenb

Quote

coolrunnings schreef:
Goedenavond,

Sinds gisteren ben ik ook overgestapt op KPN Glasvezel.
Eerste indrukken zijn goed, internet is stuk sneller dan wat ik gewend was, dus dat is al prima.
Telefonie doet het helaas nog niet, maar dat zou automatisch goed moeten komen (al duurt het nu al een dag).
TV kwaliteit is ook prima, echter de tuner heb ik wat problemen mee.

Allereerst de snelheid waarmee hij (niet) reageert, ik heb gelezen dat iedereen dat als een probleem ervaart. Ik hoop dat KPN dit ter harte neemt en hier wat aan gaat doen.
Daarnaast kan ik nergens terugvinden hoe ik een programma wat wekelijks op de buis komt, ook wekelijks op kan nemen zonder elke uitzending apart in te stellen.
Ook kan ik nergens terugvinden hoe ik een programma kan opnemen wat voorbij de horizon van de EPG ligt, dus gewoon zelf aangeven welke zender, welke dag en tijd en hoe lang de opname moet duren.
Dit zijn m.i. toch wel de basis zaken die je moet kunnen doen om een programma op te nemen.

Als iemand mij kan vertellen wat ik over het hoofd zie, dan hoor ik dat graag.

Remco


Je ziet niks over het hoofd. De mogelijkheden van de recorder zijn van VOOR het stenen tijdperk.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Programma wekelijks opnemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 14 mrt 2013
Herhaald opnemen bij Opnemen Pakket ? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 11 aug 2011
Opnemen teletekst via interactieve TV met disk Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 19 jun 2011
Opnemen bij overlap programma's Nog niet gesorteerd : 1 10 feb 2010
wijzigingen programma gemist Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 27 jan 2010
Advertentie