obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
verdwenen HD opnames
space1
Ik kijk net even bij de opnames ik ben zeker 25 opnames kwijt en zo ver ik kan bekijken zijn het alleen HD opnames. Is dit na de update gekomen of heeft het te maken met het verdwijnen van de HD zenders uit het basis pakket? dat zal wel vreemd zijn dat dan ook de bestaande opnames verdwijnen. Ander probleem ik heb nu alleen nog 8 uur vrij op de harddisk.

Hebben meer gebruikers die de HD zenders konden ontvangen tot deze week hier last van????
Gewijzigd door space1 op 13 februari 2010, 11:21
 
den72
ja, ook ik ben een aantal opnames kwijt, da's ook weer geweldig KPN !
 
dijaru

Quote

henriette1608 schreef:
wij gaan het opzeggen dit kan omdat kpn eenzijdig een verandering doorvoert.dit weegt echt niet meer op tegen de prijs die je betaald.
wij zijn er echt helemaal klaar mee eerst houden ze 4 maand het teveel betaalde geld vast dat heb ik nu net terug en nu dit weer.
een decoder die giga traag is. kpn ik hoop werkelijk waar dat meer mensen dit opzeggen want jullie arrogantie is werkelijk tever gegaan nu.

groetjes en bedankt voor de slechte service een veel geluk met jullie melkkoe.

henriette de wit


ik kan me er iets bij voorstellen .
ben er ook net achter dat kpn amerikaanse aandeelhouders heeft .. daar ben ik ook al niet zo blij mee . omdat ik dacht dat het nog een puur nederlands bedrijf was . hmz ik had mijn buik al vol van upc ook een amerikaans bedrijf . dus of nu wel bij kpn blijf denk het niet wacht even wat de anderen anbieders gaan bieden .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
den72
ik ben benieuwd of de HD opnames weer spontaan te zien zijn op het moment dat de hd zenders weer worden doorgegeven.
overstappen? Tja naar wie? Bij welke aanbieder is het wel allemaal dik in orde? en voor 75 euro per maand alles in een met dezelfde mogelijkheden/snelheden, dan is alleen Ziggo een optie, maar daar moet ik weer flink in de buidel tasten als ik een pvr ontvanger en draadloos internet erbij wil hebben.
 
glasmol

Quote

den72 schreef:
ik ben benieuwd of de HD opnames weer spontaan te zien zijn op het moment dat de hd zenders weer worden doorgegeven.
overstappen? Tja naar wie? Bij welke aanbieder is het wel allemaal dik in orde? en voor 75 euro per maand alles in een met dezelfde mogelijkheden/snelheden, dan is alleen Ziggo een optie, maar daar moet ik weer flink in de buidel tasten als ik een pvr ontvanger en draadloos internet erbij wil hebben.



Ik wacht nog ff af tot concepts ict of xms hun diensten gaan leveren, dan ben ik snel weg bij KPN, want wat ze nu doen met de pakketten is voor elke klant nadelig..
Nu ze éénmaal de klanten binnen hebben gaan ze de pakketten ten nadele voor de klanten aanpassen....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verdwenen HD opnames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opnames zwart beeld Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 13 aug 2012
Opnames overzetten op een externe recorder ITV Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 25 nov 2009
Advertentie