obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wijziging glasvezelpakket 1 maart 2010
oscarm
Ik heb ook ondanks de belofte van KPN op dit moment geen Eredivisie live meer. Gebeld en volgens de medewerker van KPN is dit een storing en kan het nog wel 1 a 1.5 week durwen voor dat het is opgelost. Vind dit een zeer vreemd verhaal. Verder klopt het natuurlijk van geen kant waar ze mee bezig zijn. Blijkt ook wel dat je kosteloos je jaarcontract mag opzeggen.

Hoop op meerdere reacties van mensen die dit ook zo ervaren en dat er misschien gezamelijk iets kunnen ondernemen. Ben ook op ander forum aanwezig http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=60&t=78990 l
 
dijaru

Quote

oscarm schreef:
Ik heb ook ondanks de belofte van KPN op dit moment geen Eredivisie live meer. Gebeld en volgens de medewerker van KPN is dit een storing en kan het nog wel 1 a 1.5 week durwen voor dat het is opgelost. Vind dit een zeer vreemd verhaal. Verder klopt het natuurlijk van geen kant waar ze mee bezig zijn. Blijkt ook wel dat je kosteloos je jaarcontract mag opzeggen.

Hoop op meerdere reacties van mensen die dit ook zo ervaren en dat er misschien gezamelijk iets kunnen ondernemen. Ben ook op ander forum aanwezig http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=60&t=78990 l



Ik heb het ook precies het zelfde ik neem aan dat je ook in almere zit . ik zit in haven .. weet niet wat er aan de hand is in haven .. ik ben een van de modem testers van kpn .. zou met oct 2009 100mbit krijgen is nu al half jaar geleden . zeiden dat ze er mee bezig waren ..
Nou ik kan je nu vertellen dat het ook niet met april gaat gebeuren
ik denk zelf dat er in almere -haven veel meer aan de hand is . nah ik kijk het nog even aan anders stap ik over naar tweak .. begin het nu beetje zat te worden met kpn heb al week geen eredivisie live meer ..
heb een zeer kwade zoon .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
oscarm
Weet niet of het ligt aan het veelvuldig bellen en mailen, maar ik heb op dit moment weer Eredivisie live. De manier waarop dit alles is gegaan lijkt natuurlijk nog steeds nergens op. Ben nog wel steeds aan het kijken naar andere opties als Kpn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging glasvezelpakket 1 maart 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijziging snelheden glasvezel??? Algemeen over KPNglasvezel : 16 19 nov 2010
Advertentie