obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Wijziging glasvezelpakket 1 maart 2010
den72
Vandaag ontving ik een schrijven dat het eea gaat veranderen per 1 maart 2010:

1) uitbreiding programma gemist:
naast ned1,2,3 tevens SBS6, Veronica en Net5

2) HD zenders ipv Eredivisie live
eredivisie live wordt vervangen door HD pakket, SBS6 komt erbij en in mei 2010 tevens RTL

Jammer dat bij uitzending gemist dan de zenders van RTL er niet bijzitten.
Ik vind het geen goede zaak dat ik de keuze niet krijg om te kiezen voor de HD zenders of eredivisie live, dat wordt me nu gewoon opgelegd.
Als ik eredivisie live wil kijken, moet ik daarvoor per 1 maart gaan bijbetalen: 6,25 euro per maand tot 31 december 2010, daarna kost het 12,50.
zo wordt mijn goudpakket nog duurder dan 75 euro wat ik nu betaal. Bij het brons en zilverpakket kost eredivisie live 9,95 opmerkelijk!
"Vanwege de grote vraag wordt deze wijziging doorgevoerd." Mij lijkt om nog meer geld binnen te halen voor die eredivisielive zenders.
Men zou eens wat moeten doen aan die trage tv-ontvanger, daar wordt door iedereen over geklaagd, maar dat heeft blijkbaar geen prioriteit.

Voor 75 euro per maand zou KPN toch gewoon eredivisie live kosteloos moeten kunnen doorgeven, er is nog geen snelheidsverhoging aangekondigd,
dus blijft het voorlopig 30mb down / 3 mb up.

Ik krijg wel de mogelijkheid mijn glasvezel op te zeggen tegen 1 maart 2010................
Deze wijziging betreft Roosendaal, wellicht ook elders?
Gewijzigd door den72 op 30 januari 2010, 18:42
 
den72
ik ben vandaag bij infocenter geweest in Roosendaal
Ook diegene daar die mij te woord stond, vond het ronduit belachelijk dat de wijzigingen in de pakketten worden doorgevoerd.
Het per direkt stoppen van HD zo vlak voor de Olympische Spelen, lekker moment!
Klein pluspuntje, de snelheden worden ook verhoogd, dat geeft het overwegen waard om je pakket wellicht naar zilver over te zetten,
het verschil zit ‘m dan in de snelheid en bij zilver heb je standaard geen HD zenders, bij goud miv 1 maart. (prijsverschil 15 euro per maand)
Voor dat prijsverschil heb je in ieder geval eredivisie live terug..........

De snelheid bij zilver gaat van 8mb down/1 mb up naar 16mb down/2mb up
De snelheid bij goud gaat van 30mb down/3mb up naar 40mb down/4mb up
 
den72
word ik vandaag gebeld door KPN Glasvezel of ik het schrijven heb ontvangen en of ik nog van plan ben Eredivisie Live er per 1 maart 2010 bij te nemen.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn ongenoegen kenbaar te maken. De medewerkster had veel van soortgelijke reacties ontvangen.
Navraag gedaan of eredivisie live nu WEL of NIET wordt doorgegeven tot einde competitie. NEE was het antwoord, het stopt echt per 1 maart. Dat is weer anders dan ik in het info.center hoorde. Maar KPN kennende halen ze er per 1 maart de stekker uit eredivisie live.............tenzij je betaalt Sad
 
den72
eredivisie live:
je kunt beter voor 24,95 euro een eredivisie creditcard aanschaffen, dan krijg je er 6 maanden gratis eredivisielive bij! (en evt. de card en eredivisie live weer tijdig opzeggen), dan kijk je voor 4,17 euro per maand het eerste half jaar.
Dat is nog een beter alternatief dan de "actie" van kpn
 
glasmol
Maar werkt dit ook met KPN Glasvezel ? ;-)
 
glasmol
Aha, antwoord is NEE, wat ik al dacht. (heb net gesproken met Eredivisie en KPN). Deze actie werkt wel bij interactive tv via DSL maar niet bij Glasvezel
Gewijzigd door glasmol op 28 februari 2010, 14:12
 
den72
dat geeft dan ook weer duidelijkheid.
 
space1
Uitzendinggemist SBS6/NET5/Veronica is al actief.
 
den72

Quote

space1 schreef:
Uitzendinggemist SBS6/NET5/Veronica is al actief.


per heden:
- HD zenders nog niet actief in goudpakket
- Eredivisie live nog steeds actief
- Nieuwsserver news.kpn.nl storing nog steeds niet opgelost
 
den72
Sinds vandaag zijn de hd zenders aktief bij het goudpakket:
781 Ned1
782 Ned2
783 Ned3
788 Net5
789 Veronica (beeldformaat nog op 4:3)

EREDIVISIE LIVE is komen te vervallen en dus niet pas bij einde competitie Sad
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wijziging glasvezelpakket 1 maart 2010', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wijziging snelheden glasvezel??? Algemeen over KPNglasvezel : 16 19 nov 2010
Advertentie