obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Uitbreiding HD zenders
space1
RTL 4 HD (vanaf 1 mei 2010)

RTL4 is een familiezender met Nederlands drama, crime series, informatieve programma’s, grote talentenshows, nieuws en nieuwtjes. Te vinden op kanaal 784

RTL 5 HD (vanaf 1 mei 2010)

RTL 5 is gericht op een jong, breed publiek. Het biedt reality programma’s, series, films, comedy en programma’s over reizen. Te vinden op kanaal 785

SBS 6 HD (vanaf 1 april 2010)

Een familiezender met amusement, series, films, talentenjachten, programma’s die midden in de samenleving staan. Daarnaast ook veel sport en (show)nieuws uit binnen- en buitenland.
Te vinden op kanaal 786

RTL 7 HD (vanaf 1 mei 2010)

Overdag is RTL 7 de zender van (zaken)nieuws en daaraan gerelateerde programma's. 's Avonds en in het weekend richt de zender zich op de mannelijke kijker met realityshows en series, films en sport voor de man. Te vinden op kanaal 787

Net 5 HD

Net 5 is de zender van Nederlandse programma’s, reality en dramaseries, films en buitenlandse kwaliteitsseries. Te vinden op kanaal 788

Veronica HD

Veronica is een jonge zender die dicht bij de kijker wil staan. Met standup comedy, wekelijkse nieuwsshows, en spannende programma's. (van 18.00 en 02.00)
Te vinden op kanaal 789

RTL 8 HD (vanaf 1 mei 2010)

De programma’s van RTL 8 zijn gericht op vrouwen, informatief en ontroerend. Vast onderdeel zijn bekende Amerikaanse talkshows, lifestyle programma’s, films, waargebeurde verhalen en soaps.
Te vinden op kanaal 790

één HD

De grootste zender van Vlaanderen, met veel nieuws, informatie en programma’s voor de hele familie. Te vinden op kanaal 791

Ketnet HD

De tweede zender van de VRT. Ketnet, kindertelevisie, deelt het kanaal met Canvas en wordt uitgezonden van 6.30 tot 20.00 uur. Canvas brengt verdiepende televisie. Ook veel humor, series en sport. Te vinden op kanaal 792

Animal Planet HD (vanaf 1 februari 2010)

Animal Planet HD het richt zich op onze planeet en het dierenrijk. Het drama en de intrigerende karakters van het dierenrijk en de schoonheid van onze planeet worden perfect weergegeven in HD. Dit alles binnen een breed aanbod van entertainment genres; van gevaarlijke wildlife tot programma’s over dieren- en natuurbeschermers. Nederlands ondertiteld.
Te vinden op kanaal 797

Nederland 1,2,3 en Discovery HD zijn al beschikbaar.

Bij sommige zenders staat nog geen datum ik ga er vanuit dat deze nog onbekend zijn.

Prijs: 10 euro

Tot 10 februari 2010 zal KPN de kanalen Nederland 1, 2, en 3 en Discovery nog gratis uitzenden in HD kwaliteit voor alle klanten.
Gewijzigd door space1 op 26 januari 2010, 19:45
 
dijaru
Ik vindt dit ook een schande om dat na een jaar ellende met tv over glasvezel dat nog te durfen vragen .. je had de mensen dit een jaar gratis moeten geven na alle tv ellende het afgelopen jaar heb nu een jaar goud .nog steeds loopt de tv niet goed .. vindt het echt schandaal dat ze dit nog durven te vragen .ik heb een HD tv .. maar ga dit zeker niet nemen ..
betaal vermogen in de maand van 110 E .. ga dan nog niet een pakket er bij nemen van 10 e .. dan wacht ik wel op xms dat ik betere internet snelheid krijg van 50/50mbit en 100/100 mbit .. ben dan ook stuk goed koper uit neem dan wel een hd pakket ... begint hoe langer en meer een amerikaans bedrijf te worden kpn ..
vroeger zat je bij kpn voor de vakmanschap dat is al lang niet meer / is nu met zo min mogelijk mensen zo veel mogelijk verdienen .. bah ik ben er echt klaar mee .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
dijaru

Quote

veldkamp schreef:
sorry dat ik het zeg maar ben echt blij als er een nieuwe aanbieder op ons glashart netwerk komt! Dan stap ik over..
kpn gaat hier echt klanten mee verliezen...
is het daar niemand verder mee eens?


Weet je wat ik erg vindt dat ze alleen maar geld in hun ogen hebben .. tot 10 feb kun je de 4 HD zenders die we nu hebben nog gratis bekijken .. maar de 12 februari begint de OS die worden in HD uit gezonden op ned 1 dus je bent verplicht om dan zo'n pakket te nemen van 10 e wil je de spelen in HD kunnen zien .. nah ik zei het al .. ik ga van nu ook op de kleintjes letten .. is er een provider die 10 e goedkoper is . ben ik overstag .. kpn heeft toch maling an mij .
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
glasmol
Ik ben nu ook zover met KPN dat zodra bijvoorbeeld Concepts ICT in Haaksbergen gaat leveren, ik absoluut overstap.

Een vette 75/75 verbinding, inclusief digitale decoder en analoge tv, voor 5 euro meer onbeperkt bellen

KPN gaat veeeeeel te veel wijzigingen doorvoeren, de pakketten lijken in de verste verte niet meer op wat men destijds heeft besteld. Overal gaat geld overheen, pakketten worden nadelig aangepast etc etc etc...

Het antwoord van KPN is dood eenvoudig, dan zegt u maar op voor . Nou lekker is dat , ze weten ook wel dat klanten liever niet overstappen, en (wellicht weer zonder diensten komen te zitten) en wat moet je dan, terug naar Ziggo ? Terug naar ADSL ? Weinig keus he, maar ik weet wel, zodra KPN het alleen recht kwijt is, en andere providers melden zich, dan hoeft KPN echt niet meer van deze idiote sprongen uit te halen, want DAN LOOPT WEL IEDEREEN WEG.

Ik was altijd PRO kpn, maar de laatste tijd maakt KPN het er zelf naar, en verknallen ze hun eigen aanbod/betrouwbaarheid, en neemt geen mens ze meer serieus, want dat waarvoor je tekent, stelt toch niks voor.
 
space1
Komt nog meer vanaf april gelden de volgende paketten.

http://gebruikers.eu/nieuws/64985/kpn-onthult-prijzen-vdsl-en-glas.html

Allemaal triple play

Bij alle abonnementen is televisie (53 kanalen) en radio (90 kanalen) en video-on-demand (1.000 video’s) inbegrepen. De klant krijgt daarbij één gratis ontvanger; een tweede ontvanger voor 4 euro per maand en een digitale recorder voor eveneens 4 euro extra per maand.


In de ‘Basic’ en ‘Bronze’ pakketten is ongelimiteerd bellen naar vaste nummers in de avond en weekeinden inbegrepen. De ‘Zilver/Extra’ en ‘Gold/Premium'-abonnementen bieden altijd ongelimiteerd bellen naar vaste nummers. Voor mobiel breedband komt KPN met een vaste prijs van 15 cent per Mb voor zowel hotspots als umts/hsdpa-verbindingen.

--------------------

Ik ben wel benieuwd wat KPN gaat doen bij bestaande klanten waarbij kort geleden analoge tv is verdwenen en daarvoor in de plaats 2 gratis ontvangers hebben kregen bij hun pakket.
Gewijzigd door space1 op 28 januari 2010, 13:44
 
space1
Vandaag een e-mail ontvangen over nieuwe HD pakket

475x152_HD-top-visual

Beleef de medaillerace van uw helden alsof u zelf in Vancouver bent. Kippenvel bij het volkslied. Dat kan nu met het HD tv-pakket van KPN Glasvezel. HD tv staat voor High Definition Television en is de nieuwe manier van televisie kijken. Het beeld is tot wel vijf keer scherper. Ook kleuren worden intenser en het geluid superieur. Daardoor lijkt het alsof u er zelf bij bent en wordt tv-kijken een belevenis.

Voor €10,- per maand heeft u het HD tv-pakket al in huis. Dit pakket bestaat nu uit 9 HD zenders, waaronder de publieke, commerciële en Belgische omroepen. Ook zitten themazenders in het pakket zoals Discovery en Animal Planet. Voor 1 mei wordt het HD tv-pakket gratis uitgebreid naar 14 HD kanalen.

Klik hier voor meer informatie over het HD tv-pakket of om direct te bestellen.

Met vriendelijke groet,

Ed Vermeulen
Directeur KPN Glasvezel
 
space1
Reggefiber gaat ook DVB-C leveren alleen KPN dus niet.

De komende tijd komt er een nieuwe glasvezel provider erbij alleen gebruiken zij netwerk van KPN dus vermoedelijk ook de 1960 ontvanger

http://www.www.gebruikers.eu/nieuws/0...zel-aanbod

http://tweakers.net/nieuws/65862/prov...ienst.html
Gewijzigd door space1 op 27 februari 2010, 18:14
 
glasmol
Wat ik ook erg irritant vind is dat de HD zenders niet gewoon op 1 , 2 , 3, 4 etc zitten maar op 781, 782 etc etc.

Ik wil gewoon RTL4 HD zien als ik op 4 druk....
 
glasmol
Of is dit ondertussen anders ?
Zitten de HD zenders zoals Nederland 1 wel gewoon op kanaal 1 ?
Of nog steeds op 781 ???

Pas als de zenders gewoon daar zitten waar ze horen, neem ik het HD pakket
 
den72
ipv 1 mei 2010 heb ik nu al de hd zenders van rtl4, rtl5 en rtl7.
jammer dat ze op dit moment nog niet op andere nummers te programmeren zijn,
785, 786, enz is niet echt handig.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitbreiding HD zenders', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wanneer uitbreiding HD kanalan bij KPN Nog niet gesorteerd : 1 15 dec 2010
Advertentie