obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Sport 1 pakket
space1
Op 1 februari 2010 wordt Sport1 op Interactieve TV geïntroduceerd.

Wat is Sport1?
Sport1 brengt alle topwedstrijden uit de Premier League, Primera Division, Serie A, Bundesliga en UEFA Champions League LIVE bij de klant thuis,
met twee 24-uurs kanalen en bij grotere sportevenementen is alles te volgen tot op maar liefst 6 kanalen.
Kijkt de klant liever naar tennis, golf, basketbal, darts of hockey? Sport1 heeft alles in huis, hij kan 24 uur per dag kijken naar topsport in digitale
beeldkwaliteit en voorzien van live Nederlands commentaar!

Wat biedt Sport1?
Live alle grote sportwedstrijden en competities.
Volg de UEFA Champions League op 6 kanalen tegelijk!
Mis niets van de Nederlandse voetballers in het buitenland.
Fantastische digitale beeld- en geluidskwaliteit
Sport1 vertoont 24 uur per dag, zeven dagen per week (live) sport op 6 kanalen tegelijk.
De beste spraakmakende competities en wedstrijden in alle takken van sport: voetbal, golf, tennis, basketbal, hockey, darts en volleybal

Kosten abonnement Sport1
Een abonnement op Sport 1 kost tot 1 april € 9,95. Daarna kost dit abonnement € 12,50 per maand.

Bestellen Sport1
Een abonnement op sport1 is te bestellen via:
Ga naar “menu” Mijn Info
Service Informatie
Mijn pakketten
Voer pincode in
Activeer Sport1 pakket

Gratis 1 maand kijken voor de bestaande iTV klant
Bij de introductie van Sport1 krijgen bestaande klanten van iTV de mogelijkheid om 1 maand gratis naar Sport1 te kijken.
De zenders worden automatisch zichtbaar op kanaal 231 tot en met 236. Op 1 maart 2010 wordt de toegang automatisch door KPN weer beëindigd.

bron kpn forum
 
KPNwebcare1
Klopt inderdaad Grin
 
glasmol
Wel extra pakketten toevoegen (betaal natuurlijk) maar in plaats van dat ze de standaard pakketten boeiender maken past KPN deze ten nadele van de klant aan.
 
dijaru

Quote

glasmol schreef:
Wel extra pakketten toevoegen (betaal natuurlijk) maar in plaats van dat ze de standaard pakketten boeiender maken past KPN deze ten nadele van de klant aan.


lol is ook al iets wat ik niet zou nemen . HD kanalen 10 e dit 12,50
ik betaal al 110 E is 132 e in de maand lol ze zijn van de ratten besnuffelt .. ik heb aan eredivisie life genoeg
is bijna 300 gulden in de maand ze zullen in de rij staan lol
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
den72
een maand gratis naar sport 1 kijken, daar tegenover staat dat ze eredivisie live miv 1 maart 2010 bij het goudpakket eruit gooien, tenzij je daarvoor extra gaat betalen, 6,25 euro per maand voor de rest van 2010, daarna 12,50 (!!) per maand. Geen goede zet kpn, dat gaat klanten kosten. Dan komt een goudpakket op 87,50 euro per maand, beetje veel voor weinig Sad
 
edwin
ja ik vind het ook maar niks
dit hebben ze er 1/2 jaar geleden niet bij gezegt.
toen ik glasvezel nam (goud)
eerst lekker maken en dan er geld voor vragen (eredivisie live)
dan geven ze wel een korting.
maar die mag je dan eerst vooruit betalen
en pas aan het eind van dit jaar krijg je de korting terug gestort

en dan zo mooi op verzoek bieden wij een HD pakket aan i.pv het eredivisie live.
met 1 2 3 disc en sbs6 en later rtl
maar wat is er dan zo extra aan, als vier van de 6 al hebt
zo 2 extra hd zenders nou nou wat een aanbod.!!!

groet edwin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Sport 1 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Herhaald opnemen bij Opnemen Pakket ? Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 11 aug 2011
Nat Geo Wild HD in het HD Pakket Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 09 feb 2011
sport 1 Radio en Tv van KPNglasvezel : 8 21 sep 2010
HD TV pakket vandaag er doorheen. Radio en Tv van KPNglasvezel : 11 13 jul 2010
Advertentie