obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met telefonie van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Telefoonlijn plat
fiberuser
Graag wil ik weten of meer gebruikers volgende ervaren.

Sinds dinsdagmorgen ligt de telefoonlijn plat (Son en Breugel regio) op het glasvezel net. Helaas lijkt het er dus op dat het KPN glasvezel netwerk nog wat minder stabiel is dan de "oude" lijn.
Helpdesk (0900-nummer) kon gisterenavond niets betekenen. Het was een bekend probleem en een reset zou de boel oplossen, die was gepland rond 20.30. Echter vandaag nog steeds een storing.
Ik heb een dergelijke down-time op mijn oude KPN lijn nog nooit gehad.
 
glasmol
Wat heb je zelf al geprobeerd ?
Modem uit en weer aan gezet ?
Modem gereset d.m.v. een paperclip in het reset gaatje ?

Deze simpele stappen zouden het probleem al kunnen oplossen
 
space1
een half uur geleden de helpdesk geprobeerd te bellen, maar helaas geen aansluiting te krijgen ( wel gewoon kiestoon aanwezig) Via mobiel direct aansluiting wel 6 minuten in de wacht gestaan daarom de verbinding maar verbroken.



 
fiberuser
Mijn probleem is verholpen!

Reset zelf uitgevoerd, dit bleek niet te helpen. Daarna voor tweede keer met de helpdesk gebeld, ze vertelden dat het probleem eindelijk opgelost was in onze regio. Mogelijk moest ik alleen nog een reset uitvoeren. Dit moest via het reset gaatje en zeker niet door stekker eruit te trekken.

Aangezien de reset mijn probleem niet oploste (na aantal keer proberen), heb ik uiteindelijk de stekker er maar voor een paar mintuen uit gehaald. Daarna binnen enkele minuten weer volledig operationeel!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoonlijn plat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie