obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Werkzaamheden Interactieve TV
KPNwebcare2
Netwerk werkzaamheden

In de vroege ochtend van 10, 12 en 17 november vinden er werkzaamheden op het Interactieve TV platform plaats.

Tijdens de werkzaamheden is het mogelijk dat er korte onderbrekingen te zien zijn (tussen 01:00 en 06:00 uur)



Na de werkzaamheden kunnen klanten ervaren dat zelf gemaakte opnames bij afspelen zwart beeld geven.

Dit is eenvoudig op te lossen door de TV ontvanger aan de achterkant uit te zetten en weer aan.

Na de reboot procedure zijn de opnames weer te bekijken.

Niet alle klanten gaan last hebben van deze werkzaamheden. De klanten waar wel impact is worden op de hoogte gebracht met een email of een brief.
 
KPNwebcare2
MPEG4

Vandaag 10 november worden 3 kanalen overgezet naar MPEG4.

Het gaat om Nederland 3, RTL4 en RTL5.

Wanneer deze kanalen naar tevredenheid zijn omgezet, zullen de overige MPEG2 kanalen ook snel omgezet worden.
Gewijzigd door KPNwebcare2 op 10 november 2009, 12:36
 
dijaru

Quote

KPNwebcare2 schreef:
MPEG4

Vandaag 10 november worden 3 kanalen overgezet naar MPEG4.

Het gaat om Nederland 3, RTL4 en RTL5.

Wanneer deze kanalen naar tevredenheid zijn omgezet, zullen de overige MPEG2 kanalen ook snel omgezet worden.


Dit wil zeggen ??
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
KPNwebcare2
Andere Encoders op IPTV platform.
 
space1
KPN Broadcast Services gebruikt hiervoor andere encoders dan de mpeg4 zenders vanaf nr 10 op dit moment. Omdat er in de week van 8 oktober problemen waren (spontane reboots enz.) met de eerste 9 zenders zijn die toen tijdelijk terug gezet naar mpeg2.
 
glasmol
Vanavond al 2x gehad dat ik de melding kreeg "Zender tijdelijk niet beschikbaar" terwijl ik deze melding anders nooit kreeg....

... heeft dit met de werkzaamheden te maken ?

p.s.: rond kwart voor 8 op RTL 4 en vijf voor half 9 op NL 3
Gewijzigd door glasmol op 10 november 2009, 20:27
 
glasmol

Quote

KPNwebcare2 schreef:
Andere Encoders op IPTV platform.



Ik denk dat we van KPN Webcare hier mogen verwachten dat gebruikers antwoorden krijgen in Jip en Janneke taal, ik en velen samen met mij zullen begrijpen wat de KPN'ers hier schrijven, maar kunnen we proberen vaktaal te vermijden, zodat ook de "gewone" forum gebruiker snapt wat KPN gaat doen.
 
space1

Quote

glasmol schreef:
Vanavond al 2x gehad dat ik de melding kreeg "Zender tijdelijk niet beschikbaar" terwijl ik deze melding anders nooit kreeg....

... heeft dit met de werkzaamheden te maken ?

p.s.: rond kwart voor 8 op RTL 4 en vijf voor half 9 op NL 3


Je bent niet de enige op een ander forum staan meer van deze meldingen van de zenders met de nieuwe mpeg4
Gewijzigd door space1 op 10 november 2009, 22:18
 
glasmol
Welk forum is dit space1 ? `k wil wel 's op meer sites mee lezen over wat anderen schrijven....
 
dijaru
klopt ik had er ook last van
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Werkzaamheden Interactieve TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
KPN breidt Interactieve TV uit met live-tv-website Algemeen over KPNglasvezel : 1 24 aug 2011
Opnemen teletekst via interactieve TV met disk Radio en Tv van KPNglasvezel : 2 19 jun 2011
Advertentie