obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met internet van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
snelheid glasvezel versus kabel
glasmol
Klopt, ik heb ook gebeld, en binnen een uurtje was de nieuwe verbindings snelheid actief
 
silvan

Quote

glasmol schreef:
Klopt, ik heb ook gebeld, en binnen een uurtje was de nieuwe verbindings snelheid actief


Hoe kan dit??

Ik heb ook een telefoontje gepleegd en netjes uitgelegd dat ik een verhoging van de upload wel op prijs zou stellen, en wat was het antwoord: Geen upgrades, tot na het WK!

Hoe is het mogelijk??
 
dijaru

Quote

den72 schreef:
voor welke regio's wordt/is er nu een snelheidsverhoging doorgevoerd/op komst.
Volstaat anders een telefoontje naar de helpdesk zoals ik lees ????


niet vreemd de monteurs zitten allemaal voor de tv . lol
"Glasvezel begint waar Kabel smelt"
Grin
 
space1

Quote

silvan schreef:

Quote

glasmol schreef:
Klopt, ik heb ook gebeld, en binnen een uurtje was de nieuwe verbindings snelheid actief


Hoe kan dit??

Ik heb ook een telefoontje gepleegd en netjes uitgelegd dat ik een verhoging van de upload wel op prijs zou stellen, en wat was het antwoord: Geen upgrades, tot na het WK!

Hoe is het mogelijk??


Klopt bij sommige gebruikers komt het voor dat de downloadsnelheid na de update naar beneden gaat. Daarom is KPN tijdelijk gestopt met de update van de upload

Bron: gathering.tweakers.net
 
glasblazer
Gisteren verhoging gehad van 30mbps naar 50mbps. Dit is het nieuwe instapniveau van KPN Glasvezel. Dat gaat allemaal lekker gladjes. Ik vind een hoge uploadsnelheid ook belangrijk. Heb nu een NAS schijf (via Internet benaderbaar) er aan hangen en kan op afstand lekker snel bij mijn bestanden. Ook via Android Smartphone onderweg prettig. Wat me opvalt aan die testen is dat ze wisselende uitslagen laten zien en de uploadsnelheden vaak bijzonder laag worden gepresenteerd t.o.v. de snelheden van mensen die bij mij bestandsgegevens wegtrekken. Dan kom ik toch vlot in de buurt van de download snelheden. Bij brons stond ik gedurig op 3.5 mb down en up.

Nu geen lichtorgel en dradentroep van UPC meer in de kamer maar alles netjes in de meterkast. Snelheden lekker vlotSad
 
John1989
Van de week waren er bij mij in de buurt werklui met oranje gesjes bezig om glasvezel aan te leggen. Op kpnnetwerk.nl staat dat er in de hele buurt glasvezel internet beschikbaar is en zodoende heb ik een postcodecheck uitgevoerd. Via een internet vergelijk site
https://overstappenvanprovider.nl/postcodecheck-internet/kpn-glasvezel-snelheid/

Staat dat er glasvezel beschikbaar is, maar als ik op de website van kpn.com kom dan is het niet mogelijk? Hoe kan dit? Er steken wel al kabels bij mij voor de deur uit de stoep
 
Fiber
probeer deze glasvezel postcode check eens: https://www.kpn.com/internet/glasvezel/glasvezelcheck.htm
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'snelheid glasvezel versus kabel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Verbeteren snelheid FTP Internet van KPNglasvezel : 3 28 jan 2015
Advertentie