obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Storing rond 21.30uur
glasmol

Quote

space1 schreef:

Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei
gebruik van dezelfde dslam.



Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ?
Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam...
 
space1

Quote

glasmol schreef:

Quote

space1 schreef:

Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei
gebruik van dezelfde dslam.



Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ?
Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam...


Ja, ik kom ook uit Haaksbergen.
Er loopt van een dslam een rechtsreekse verbinding naar de gebruiker. Neem daarom aan dat de dslam in de wijkcentrale staat (bij glasvezel tot in de wijkkast is dat wel zo). Dan zou het al heel toevallig zijn dat we alle twee van dezelfde wijkcentrale gebruik maken.
Weet je of die gebruikers met dezelfde storing in de regio twente of daar buiten wonen?

Gisterenavond was de storing zoals gewoonlijk aanwezig ( je kunt er de klok er op tijd zetten!!!) zal morgen even een mail sturen en zet meteen de link naar dit forum er bij. Hoop dat het een keer opgelost worrdt. heb namelijk de laatste tijd wel meer storingen grijze opnames in de ontvanger (gedeeltelijk opgenomen) , een F12 bij het opstarten netwerk tijdelijk niet aanwezig ontvanger start na 1 a 2 minuten gewoon op en verder ook dezelfde soort storingen van de tv zie ik ook bij internet streams ook maar enkele seconds
Gewijzigd door space1 op 24 november 2009, 22:08
 
glasmol

Quote

space1 schreef:

Quote

glasmol schreef:

Quote

space1 schreef:

Omdat ik zelf ook last heb van deze storing maken we allebei
gebruik van dezelfde dslam.



Bevind jij je dan ook in de regio Haaksbergen e.o. ?
Want het is absoluut niet 1 dslam die de problemen geeft, heel Haaksbergen heeft hier last van, ook van andere mensen in Nederland hoor ik het zelfde probleem, dus het zit `m niet in 1 dslam...


Ja, ik kom ook uit Haaksbergen.
Er loopt van een dslam een rechtsreekse verbinding naar de gebruiker. Neem daarom aan dat de dslam in de wijkcentrale staat (bij glasvezel tot in de wijkkast is dat wel zo). Dan zou het al heel toevallig zijn dat we alle twee van dezelfde wijkcentrale gebruik maken.
Weet je of die gebruikers met dezelfde storing in de regio twente of daar buiten wonen?

Gisterenavond was de storing zoals gewoonlijk aanwezig ( je kunt er de klok er op tijd zetten!!!) zal morgen even een mail sturen en zet meteen de link naar dit forum er bij. Hoop dat het een keer opgelost worrdt. heb namelijk de laatste tijd wel meer storingen grijze opnames in de ontvanger (gedeeltelijk opgenomen) , een F12 bij het opstarten netwerk tijdelijk niet aanwezig ontvanger start na 1 a 2 minuten gewoon op en verder ook dezelfde soort storingen van de tv zie ik ook bij internet streams ook maar enkele seconds



Hoi,

Ik zit aangesloten op de centrale aan de Holthuizerstraat. Mensen buiten Haaksbergen heb ik nog niet gesproken over dit probleem.
Wat ik nu wel weet is dat men gisteren met dit probleem bezig is geweest, en dit had als resultaat dat de storing dinsdag avond niet om 21.28 zich voordeed maar rond 21.15uur, verplaatsing van het probleem dus, geen oplossing tot op heden....
 
space1

Quote

glasmol schreef:

Hoi,

Ik zit aangesloten op de centrale aan de Holthuizerstraat. Mensen buiten Haaksbergen heb ik nog niet gesproken over dit probleem.
Wat ik nu wel weet is dat men gisteren met dit probleem bezig is geweest, en dit had als resultaat dat de storing dinsdag avond niet om 21.28 zich voordeed maar rond 21.15uur, verplaatsing van het probleem dus, geen oplossing tot op heden....


Ik weet niet op ik op dezelfde centrale ben aangesloten, maar ik woon wel aan die kant Haaksbergen meer richting het centrum.

Ik heb al bericht terug van de helpdesk:
Storing is nog in behandeling De mogelijke oorzaak is gevonden, maar er worden nog testen gedaan om dit echt vast te stellen.

De begin tijd van de laatste opgebouwde verbinding van het modem is om 14:50 vandaag. Ik neem aan dat er vandaag ook nog aan gewerkt is. Ik zal avond tussen 9 en half tien even goed oppassen
 
glasmol
Als je wilt kan ik checken op welke centrale je zit. Maar dan zul je me je postcode en huisnummer in een prive bericht moeten geven.
Gewijzigd door glasmol op 25 november 2009, 18:10
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing rond 21.30uur', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Dagenlange storing provider Fiber gaande Algemeen over Fiber, voorheen Fype : 1 30 sep 2016
algehele storing glasvezel Algemeen over KPNglasvezel : 3 24 feb 2012
Storing glasvezel in Enschede en Wijchen -update Algemeen over Tweak : 2 26 jan 2012
Storing ITV - beeldkwaliteit Algemeen over KPNglasvezel : 14 11 dec 2011
storing tv signaal Nog niet gesorteerd : 1 16 feb 2011
Advertentie