obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Je vaste bedrag per maand ook echt vast?
mriesenb

Quote

glasmol schreef:

Quote



Persoonlijk zou ik niet aanraden om naar een service winkel van glashart/kpn te gaan Ik heb hier zeer negatieve ervaringen mee zeker op het gebied van aansluiten termijnen



En bedankt hè Wink


______________________________________________

Die 2(!!!) weken zullen niet waar gemaakt kunnen worden, dat kan ik je nu al wel op een briefje geven hahaha.
+- 2 weken voor de daadwerkelijke installatie belt KPN Planning de klant, om een afspraak te maken, tot die tijd kan niemand exact aangeven wanneer de installatie zal plaatsvinden.


Heb besteld. Kan tot 5 (!!!!) maanden duren.
 
space1

Quote

glasmol schreef:

Quote



Persoonlijk zou ik niet aanraden om naar een service winkel van glashart/kpn te gaan Ik heb hier zeer negatieve ervaringen mee zeker op het gebied van aansluiten termijnen



En bedankt hè Wink


Is niet persoonlijk bedoeld hoor ?? Er zijn ook veel medewerkers die elke dag hun best doen om de klant zo goed mogelijk te helpen.

maar helaas ben ik die dan op dat moment. niet tegen gekomen
Ik zal morgen een uitgebreider reactie geven.
Het is niet mijn bedoeling om een negatief beeld neer te zetten


_____

Quote

_________________________________________

Die 2(!!!) weken zullen niet waar gemaakt kunnen worden, dat kan ik je nu al wel op een briefje geven hahaha.
+- 2 weken voor de daadwerkelijke installatie belt KPN Planning de klant, om een afspraak te maken, tot die tijd kan niemand exact aangeven wanneer de installatie zal plaatsvinden.


In mijn eerdere reactie staat op het moment dat de je weet wanneer de monteur komt ( je wordt gebeld door KPN planning ) dan weet je precies de datum wanneer de monteur komt. Vanaf deze dag moet je dan 2 weken verder rekenen als eind datum van de bijvoorbeeld de ADSL verbinding. Advies helpdesk
Gewijzigd door space1 op 15 september 2009, 17:41
 
mriesenb

Quote

space1 schreef:

Quote

glasmol schreef:

Quote



Persoonlijk zou ik niet aanraden om naar een service winkel van glashart/kpn te gaan Ik heb hier zeer negatieve ervaringen mee zeker op het gebied van aansluiten termijnen



En bedankt hè Wink


Is niet persoonlijk bedoeld hoor ?? Er zijn ook veel medewerkers die elke dag hun best doen om de klant zo goed mogelijk te helpen.

maar helaas ben ik die dan op dat moment. niet tegen gekomen
Ik zal morgen een uitgebreider reactie geven.
Het is niet mijn bedoeling om een negatief beeld neer te zetten


_____

Quote

_________________________________________

Die 2(!!!) weken zullen niet waar gemaakt kunnen worden, dat kan ik je nu al wel op een briefje geven hahaha.
+- 2 weken voor de daadwerkelijke installatie belt KPN Planning de klant, om een afspraak te maken, tot die tijd kan niemand exact aangeven wanneer de installatie zal plaatsvinden.


In mijn eerdere reactie staat op het moment dat de je weet wanneer de monteur komt ( je wordt gebeld door KPN planning ) dan weet je precies de datum wanneer de monteur komt. Vanaf deze dag moet je dan 2 weken verder rekenen als eind datum van de bijvoorbeeld de ADSL verbinding. Advies helpdesk


Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?
 
space1

Quote

mriesenb schreef:

Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?


Wij hebben ons in februari aangemeld.
Door het koude weer is in de laatste week van maart de beschermingsbuis gelegd tot de voordeur.
Op 6 mei is de glasvezelkabel zelf gelegd en NT kastje geplaatst.
Op dat moment is de lijn gereed vanaf het nt-kastje tot de wijkcentrale.
Pas als de wijkcentrale helemaal gereed is kan er worden begonnen met aansluiten van de klant.
Op 9 september is de monteur langs geweest.

Je krijgt in de komende tijd al wel de wachtwoorden enz toegestuurd maar dit zegt niks over de termijn van aangesluiten. ( mijn ervaring)

Moet de glasvezel nog gelegd worden bij jouw thuis??

Ik denk dat je rekening moet houden met 5 maanden. Dat je die termijn
te horen hebt gekregen is wel eerlijk.
Gewijzigd door space1 op 15 september 2009, 18:07
 
mriesenb

Quote

space1 schreef:

Quote

mriesenb schreef:

Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?


Wij hebben ons in februari aangemeld.
Door het koude weer is in de laatste week van maart de beschermingsbuis gelegd tot de voordeur.
Op 6 mei is de glasvezelkabel zelf gelegd en NT kastje geplaatst.
Op dat moment is de lijn gereed vanaf het nt-kastje tot de wijkcentrale.
Pas als de wijkcentrale helemaal gereed is kan er worden begonnen met aansluiten van de klant.
Op 9 september is de monteur langs geweest.

Je krijgt in de komende tijd al wel de wachtwoorden enz toegestuurd maar dit zegt niks over de termijn van aangesluiten. ( mijn ervaring)

Moet de glasvezel nog gelegd worden bij jouw thuis??

Ik denk dat je rekening moet houden met 5 maanden. Dat je die termijn
te horen hebt gekregen is wel eerlijk.


Glavezel ligt al maanden hier, sterker nog, dat was vorig jaar al, meen ik. September ofzo.
 
space1

Quote

mriesenb schreef:

Quote

space1 schreef:

Quote

mriesenb schreef:

Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?


Wij hebben ons in februari aangemeld.
Door het koude weer is in de laatste week van maart de beschermingsbuis gelegd tot de voordeur.
Op 6 mei is de glasvezelkabel zelf gelegd en NT kastje geplaatst.
Op dat moment is de lijn gereed vanaf het nt-kastje tot de wijkcentrale.
Pas als de wijkcentrale helemaal gereed is kan er worden begonnen met aansluiten van de klant.
Op 9 september is de monteur langs geweest.

Je krijgt in de komende tijd al wel de wachtwoorden enz toegestuurd maar dit zegt niks over de termijn van aangesluiten. ( mijn ervaring)

Moet de glasvezel nog gelegd worden bij jouw thuis??

Ik denk dat je rekening moet houden met 5 maanden. Dat je die termijn
te horen hebt gekregen is wel eerlijk.


Glavezel ligt al maanden hier, sterker nog, dat was vorig jaar al, meen ik. September ofzo.


Dan is 5 maanden wel lang. Ik kan wel begrijpen dat je zoiets niet verwacht
 
mriesenb

Quote

space1 schreef:

Quote

mriesenb schreef:

Quote

space1 schreef:

Quote

mriesenb schreef:

Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?


Wij hebben ons in februari aangemeld.
Door het koude weer is in de laatste week van maart de beschermingsbuis gelegd tot de voordeur.
Op 6 mei is de glasvezelkabel zelf gelegd en NT kastje geplaatst.
Op dat moment is de lijn gereed vanaf het nt-kastje tot de wijkcentrale.
Pas als de wijkcentrale helemaal gereed is kan er worden begonnen met aansluiten van de klant.
Op 9 september is de monteur langs geweest.

Je krijgt in de komende tijd al wel de wachtwoorden enz toegestuurd maar dit zegt niks over de termijn van aangesluiten. ( mijn ervaring)

Moet de glasvezel nog gelegd worden bij jouw thuis??

Ik denk dat je rekening moet houden met 5 maanden. Dat je die termijn
te horen hebt gekregen is wel eerlijk.


Glavezel ligt al maanden hier, sterker nog, dat was vorig jaar al, meen ik. September ofzo.


Dan is 5 maanden wel lang. Ik kan wel begrijpen dat je zoiets niet verwacht


Ik dacht echt max. 2 maanden. UPC was bij mij aangesloten op dezelfde dag, sterker, binnen 30 minuten.
 
glasmol
mriesenb heeft een nieuw draadje geopend over aansluitingen, wacht tijden etc.

Zullen we daar verder babbelen over dit onderwerp, en hier on-topic verder gaan ?

Link naar het "wachttijden topic" vind je hier: http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/...ead_id=108
 
space1

Quote

mriesenb schreef:

Dat snap ik, maar ik hoorde nu dat het zo kan zijn dat ik over een maand aangesloten wordt of over 5 maanden, da's nogal wat marge, ze hebben nu toch wel een beetje een idee van de wachtrij?


Bij onze aanmelding in februari is aangeven dat de glasvezel aansluiting gereed zal zijn in april van dit jaar. Over uitloop is niet gesproken. (servicewinkel)

Eind april / begin mei heb ik maar eens de servicewinkel weer gebeld met de vraag hoe het stond met de aansluiting.

Binnenkort komt de monteur voor het glasvezelkastje ( was op 6 mei) en ongeveer 3 a 4 weken daarna komt de KPN monteur om alles aan te sluiten. Dus rond de eerste week van juni dit jaar Einddatum was wel onder enige voorbehoed.

Opzicht een duidelijk antwoordt en dat er enige uitloop kan ontstaan heb ik begrip voor en dat is geen probleem.

Na half juli nog steeds niets te hebben gehoord maar weer eens gebeld met de servicewinkel met de vraag hoe het stond met de aansluiting.

Dat kan ik niet zeggen. Er worden op dit moment weinig of geen klanten aangesloten

Wat is de redenen dat het zolang duurt met optrekking op de eerdere genoemd termijnen april en juni.?

Geen / ontwijkend antwoord op mijn vraag.

Waarom wordt er zo slecht / niet gecommuniceerd. ?

Dat is zo moelijk met de planning en zo.

Nogmaals de vraag waarom??

Het kan wel met 2 weken maar dan moet je komen zeuren als het niet werkt.

Einde gesprekAngry

Indirect geeft het laatste antwoord wel aan waar het probleem op dat moment lag. Namelijk dat de betrouwbaarheid niet aan het gewenste niveau voldoet. Op zich een goede beslissing om geen klanten aan te sluiten. Als een netwerk in opbouw is kunnen er nu eenmaal problemen ontstaan. .Maar daar hoort dan wel een betere communicatie naar de klant toe bij en niet als bovenstaande voorbeeld.

Ik heb op het punt gestaan om er maar mee te stoppen en naar andere mogelijkheden om te kijken. In onze gemeente hebben wij helaas maar 1 glasvezel provider dan was het toch nog de kabel gworden ( de laatste jaren digitenne/satelliet gebruikt)

De volgende dag toch maar de KPN glasvezel helpdesk gebeld met de vraag hoe het stond met de aansluiting en de situatie uitgelegd. Eindelijk heb ik toen wel een datum gekregen van september. Bij de helpdesk ben ik heel correct te woord gestaan (zoals het hoort als je als klant een vraag stelt)

Waarom kan een servicewinkel in je eigen woonplaats op zulke vragen niet het juiste antwoord geven?

Op 9 september hebben wij de glasvezel aansluiting gekregen Smile en de monteur heeft keurig alles geïnstalleerd ( bekabeling was al helmaal gereed op die tijd) . Hij heeft zelfs naast het KPN telefoon abonnement ook het digitenne abonnement opgezegd. Volgens andere KPN medewerkers moet je een digitenne abonnement altijd zelf opzeggen maar dat is dus niet zo.

Tot zover ( 6 dagen) ben ik over brons pakket tevreden op wat kleine dingen na waar ik wel van verwacht dat deze nog worden opgelost.
 
glasmol
Zullen we de wachttijden etc etc bespreken in het daarvoor bestemde topic Smile

Nogmaals:
Link naar het "wachttijden topic" vind je hier: http://glasvezel.gebruikers.eu/forum/...ead_id=108

Slotje op dit topic...
Gewijzigd door glasmol op 16 september 2009, 21:56
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Je vaste bedrag per maand ook echt vast?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak wordt nu echt interessant Algemeen over Tweak : 2 25 mei 2011
Advertentie