Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
Pagina 1 van 2: 12
|
Je vaste bedrag per maand ook echt vast?
|
|
mriesenb |
Geplaatst op 14 September 2009, 18:54
|
Activiteit Berichten: 51 Lid sinds: 11 Sep 2009 |
Ik vraag me af, ste ik neem Zilver. Is 80 in de maand hetgene dat ik NETTO dan ook echt per maand betaal en geen cent meer? Dus die verplichte 17,nogwat die UPC rekent voor tv en radio gelden niet voor KPN Glas? Dus ik betaal 80 incl. btw en klaar? Ik klikte net even op het aanvraag formulier en bij aktie staat alleen dat ik een monteur van 200 euro zou krijgen, maar niks over die 6maanden voor 65 euro. |
|
|
space1 |
Geplaatst op 15 September 2009, 07:36
|
Activiteit Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote mriesenb schreef: Ik vraag me af, ste ik neem Zilver. Is 80 in de maand hetgene dat ik NETTO dan ook echt per maand betaal en geen cent meer? Dus die verplichte 17,nogwat die UPC rekent voor tv en radio gelden niet voor KPN Glas? Dus ik betaal 80 incl. btw en klaar? Ik klikte net even op het aanvraag formulier en bij aktie staat alleen dat ik een monteur van 200 euro zou krijgen, maar niks over die 6maanden voor 65 euro. Gratis bellen naar alle vaste toestellen in nederland. Mobiel, 0900 en buitenland komen extra boven op de pakketprijs. Voor eventueel een extra 3 of 4 tv ontvanger moet ook extra worden betaald. http://www.kpnglasvezel.nl/web/pakketten/ pakkettenoverzicht-tot-in-je-huis/Internet,-bellen-televisie-details.htm Volgend jaar zal vermoedelijk wel extra betaald moeten worden voor HD kanalen. http://www.kpnglasvezel.nl/web/zowerkthet/televisie/hd.htm Bij andere providers (kabel satelliet) moet voor HD ook extra worden betaald nu of in de toekomst De films die je online kunt bestellen / kijken in de interactieve videotheek kosten ook een extra bedrag het zijn dus geen verplichte extra's Gewijzigd door space1 op 15 September 2009, 07:43 |
|
|
mriesenb |
Geplaatst op 15 September 2009, 08:28
|
Activiteit Berichten: 51 Lid sinds: 11 Sep 2009 |
Quote space1 schreef: Quote mriesenb schreef: Ik vraag me af, ste ik neem Zilver. Is 80 in de maand hetgene dat ik NETTO dan ook echt per maand betaal en geen cent meer? Dus die verplichte 17,nogwat die UPC rekent voor tv en radio gelden niet voor KPN Glas? Dus ik betaal 80 incl. btw en klaar? Ik klikte net even op het aanvraag formulier en bij aktie staat alleen dat ik een monteur van 200 euro zou krijgen, maar niks over die 6maanden voor 65 euro. Gratis bellen naar alle vaste toestellen in nederland. Mobiel, 0900 en buitenland komen extra boven op de pakketprijs. Voor eventueel een extra 3 of 4 tv ontvanger moet ook extra worden betaald. http://www.kpnglasvezel.nl/web/pakketten/ pakkettenoverzicht-tot-in-je-huis/Internet,-bellen-televisie-details.htm Volgend jaar zal vermoedelijk wel extra betaald moeten worden voor HD kanalen. http://www.kpnglasvezel.nl/web/zowerkthet/televisie/hd.htm Bij andere providers (kabel satelliet) moet voor HD ook extra worden betaald nu of in de toekomst De films die je online kunt bestellen / kijken in de interactieve videotheek kosten ook een extra bedrag het zijn dus geen verplichte extra's Thanks. Als ik het goed begrijp is die 80 euro zonder extra's dus netto alles wat er af zou gaan? Dus geen 17 nogwat extra voor verplichte tv en radio kosten? |
|
|
space1 |
Geplaatst op 15 September 2009, 09:25
|
Activiteit Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote mriesenb schreef: [quote]space1 schreef: [quote]mriesenb schreef: Thanks. Als ik het goed begrijp is die 80 euro zonder extra's dus netto alles wat er af zou gaan? Dus geen 17 nogwat extra voor verplichte tv en radio kosten? de 80 zou dan netto Wij hebben zelf nog geen rekening gehad van KPN. Bij aanmelding kregen wij 2 maanden gratis. Als voorbeeld: Als ik het goed lees is het verschil tussen brons en zilver een hogere internet snelheid en meer tv kanalen. Je kunt ook voor brons + TV plus kiezen en volgend jaar HD pakket keizen dan blijf je nog onder de 80 euro van zilver (pakket prijs HD niet bekent !! ) Alleen heb dan geen 50/5 MB maar 30/3 MB internet . Het is voor iedereen persoonlijk of je 50 MB internet nodig hebt. De newsgroepen server van kpn levert net iets meer dan 20 MB (3 lijnen) is getest op zaterdag Mijn downsnelheid (brons) ligt tussen 3300 en 3400 KB/sec - 27 MB, upload op 375 KBsec -3 MB. Gewijzigd door space1 op 15 September 2009, 09:29 |
|
|
mriesenb |
Geplaatst op 15 September 2009, 10:45
|
Activiteit Berichten: 51 Lid sinds: 11 Sep 2009 |
Quote space1 schreef: Quote mriesenb schreef: [quote]space1 schreef: [quote]mriesenb schreef: Thanks. Als ik het goed begrijp is die 80 euro zonder extra's dus netto alles wat er af zou gaan? Dus geen 17 nogwat extra voor verplichte tv en radio kosten? de 80 zou dan netto Wij hebben zelf nog geen rekening gehad van KPN. Bij aanmelding kregen wij 2 maanden gratis. Als voorbeeld: Als ik het goed lees is het verschil tussen brons en zilver een hogere internet snelheid en meer tv kanalen. Je kunt ook voor brons + TV plus kiezen en volgend jaar HD pakket keizen dan blijf je nog onder de 80 euro van zilver (pakket prijs HD niet bekent !! ) Alleen heb dan geen 50/5 MB maar 30/3 MB internet . Het is voor iedereen persoonlijk of je 50 MB internet nodig hebt. De newsgroepen server van kpn levert net iets meer dan 20 MB (3 lijnen) is getest op zaterdag Mijn downsnelheid (brons) ligt tussen 3300 en 3400 KB/sec - 27 MB, upload op 375 KBsec -3 MB. Ik las in de FAQ dat je gedurende het eerste jaar probleemloos kunt up- of downgraden. Ik ga starten met Zilver en dan zie ik volgend jaar wel of ik naar Brons ga + HD of niet. Bedankt voor de info, erg interessant! Hoelang na aanmelding werd het aangelegd? Ik zit met het opzeggen van UPC. Ik wil eigenlijk 2 maanden overlap hebben, maar als ik bv binnen een maand weet dat KPN werkt, kan ik per een maand eerder opzeggen. |
|
|
glasmol |
Geplaatst op 15 September 2009, 11:29
|
Activiteit Berichten: 205 Lid sinds: 21 Jun 2009 |
Advies is altijd nog geweest om de huidige provider op te zeggen, NADAT de monteur geweest is en alles werkend heeft achter gelaten... |
|
|
mriesenb |
Geplaatst op 15 September 2009, 11:34
|
Activiteit Berichten: 51 Lid sinds: 11 Sep 2009 |
Quote glasmol schreef: Advies is altijd nog geweest om de huidige provider op te zeggen, NADAT de monteur geweest is en alles werkend heeft achter gelaten... Dat is ook mijn idee, maar ik moet uiterlijk 31 oktober opzeggen. Dat betekent dat als ik vandaag kpn aanvraag ik wel zeker moet weten dat men bv. begin oktober komt installeren. EN per wanneer gaat dan formeel je abonnement in, op het moment dat de lijn opgeleverd is? Of per eerste van maand opvolgend de oplevering of voor de oplevering/ In dat laatste geval heb je kosten terwijl er nog niks opgeleverd is. Ik wil het vanmiddag gaan regelen, dus alle info is zeer welkom! |
|
|
glasmol |
Geplaatst op 15 September 2009, 11:44
|
Activiteit Berichten: 205 Lid sinds: 21 Jun 2009 |
Mag ik vragen waar je woont, ivm de planning met betrekking tot aansluiten...... Maar ik kan je haast wel zeker vertellen dat als je vandaag een order plaatst, dat het echt nog niet eind oktober geïnstalleerd kan worden.... |
|
|
space1 |
Geplaatst op 15 September 2009, 12:29
|
Activiteit Berichten: 224 Lid sinds: 09 Jul 2009 |
Quote mriesenb schreef: [quote]space1 schreef: [quote]mriesenb schreef: [quote]space1 schreef: [quote]mriesenb schreef: Thanks. Ik las in de FAQ dat je gedurende het eerste jaar probleemloos kunt up- of downgraden. Ik ga starten met Zilver en dan zie ik volgend jaar wel of ik naar Brons ga + HD of niet. Bedankt voor de info, erg interessant! Hoelang na aanmelding werd het aangelegd? Ik zit met het opzeggen van UPC. Ik wil eigenlijk 2 maanden overlap hebben, maar als ik bv binnen een maand weet dat KPN werkt, kan ik per een maand eerder opzeggen. Volgens de website van KPN moet je een overlap aanhouden van twee weken Advies van de helpdesk als je weet manier je weet wanneer de monteur komt kun je opzeggen met deze overlap. Het advies in een ander bericht wachten tot alles werkt zal ik een zeker aanraden. Maar UPC heeft tot ook een opzegtermijn van een maand. De afspraak met de monteur kun je zo plannen dat het voor jouw zo financieel gunstig is. dat je geen overlap hebt van een kleine 2 maand opeens. Ik zal aanraden om eens de glasvezel helpdesk te bellen Wel even goed doorvragen om verrassingen te voorkomen Openingstijden Onze klantenservice is bereikbaar via 0900-0747 (lokaal tarief). Elke dag, van 08.00 tot 22.00 uur, staan wij klaar om vragen te beantwoorden Persoonlijk zou ik niet aanraden om naar een service winkel van glashart/kpn te gaan Ik heb hier zeer negatieve ervaringen mee zeker op het gebied van aansluiten termijnen Gewijzigd door space1 op 15 September 2009, 12:47 |
|
|
glasmol |
Geplaatst op 15 September 2009, 15:20
|
Activiteit Berichten: 205 Lid sinds: 21 Jun 2009 |
Quote Persoonlijk zou ik niet aanraden om naar een service winkel van glashart/kpn te gaan Ik heb hier zeer negatieve ervaringen mee zeker op het gebied van aansluiten termijnen En bedankt hè ______________________________________________ Die 2(!!!) weken zullen niet waar gemaakt kunnen worden, dat kan ik je nu al wel op een briefje geven hahaha. +- 2 weken voor de daadwerkelijke installatie belt KPN Planning de klant, om een afspraak te maken, tot die tijd kan niemand exact aangeven wanneer de installatie zal plaatsvinden. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Je vaste bedrag per maand ook echt vast?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Tweak wordt nu echt interessant | Algemeen over Tweak | : 2 | 25 May 2011 |
Advertentie