obey-robots.txt
10 December 2016, 19:34
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken

Beveiliging Ziggo versus KPN

codiemu
Na het verwijderen van beveiliging van Ziggo blijven er gegevens genesteld in de pc waardoor ik niet de beveiliging van kpn kan installeren. Wie kan mij raad geven om dit op te lossen.

Fiber
Ziggo heeft dit waarschijnlijk onder eigen merknaam gebracht maar is naar alle waarschijnlijkheid een pakket van een gerenommeerd bedrijf als McAfee, Norton o.i.d.

Kijk op de betreffende website naar 'cleaners' om restanten op te ruimen.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Fiber
Heb de discussie ook op Forum Ziggo gevolgd. Mijn vraag hierboven bleek de juiste!

Het bleek om f-secure te gaan. http://support.f-secure.com/enu/corporate/downloads/removeav.shtml
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

codiemu
Het is gelukkig opgelost want ik was bang dat het niet opgelost zou zijn vandaar dat ik bij Ziggo ben beland met mijn vragen.
Sorry dat ik niet bij u heb doorgevraagd.
codiemu

Fiber
Dat maakt niet uit! Ik heb het hier puur even gemeld zodat anderen die ook overstappen van Ziggo naar Glasvezel en tegen dezelfde problemen aanlopen snel een oplossing vinden.

Op Forum Ziggo is mijn alias Zippo. Wink
Fiber, lichtsnelheid.

codiemu
Jammer dat er nog zoweinig leden zijn 65 is nog niet zoveel.

Fiber
Inderdaad, maar als het aantal glasvezel aansluitingen groeit zal het hier ook wel drukker worden.
Fiber, lichtsnelheid.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Beveiliging Ziggo versus KPN', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel 26 17 september 2012, 06:58
Gebruik van Ziggo of UPC decoders op Glashart glasvezel Radio en Tv van Glashart 1 08 juli 2012, 15:59
Glasvezel versus kabel UPC Radio en Tv van KPNglasvezel 4 03 mei 2011, 15:18
Eredivisie Live HD ook bij Ziggo en Glashart Media Radio en Tv van Glashart 1 24 juli 2010, 10:30
Brein verliest rechtszaak tegen Ziggo (en XS4ALL) Nog niet gesorteerd 1 19 juli 2010, 17:39
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:09:08
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool