obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tele2 kwijt
 Onderwerp afdrukken
Lijn bezet?
HereIsTom
Hallo, ik ga binnenkort verhuizen en op het nieuwe adres blijkt glasvezel te zijn.
Dus ik Tele2 bellen voor de verhuizing, heb nu ADSL, en alles besproken om een alles in één abonnement via glasvezel te krijgen.
Zegt ie op het laatst, maar ik zie dat de lijn daar nog niet vrij is.
Ik, nee klopt de oude bewoners wonen er nog tot de verhuizing.
Tele2, oh dat moet u maar weer bellen als u bent verhuist, want zolang de lijn bezet is kunnen we niks doen!
En dan kan het nog. 4 weken duren voordat ik ben aangesloten, m.a.w. ik zit straks dus een maand, zonder TV, Telefoon en Internet!
Is dit normaal of ligt dat aan Tele2?
En hoe kun je in deze tijd nog een maand zonder internet en telefoon, ik doe al mijn geldzaken e.d. online?
Zijn er meer met deze ervaring en wat kan ik nog doen?
 
Fiber
Is tijdelijk adsl of kabel mogelijk voor een maand? Bij ziggo kun je per maand opzeggen.

Je zou je ook eens voor kunnen stellen bij je nieuwe buren en vragen of je tijdelijk van hun wifi gebruik mag maken. (gebruik dan wel altijd versleutelde verbindingen)
Fiber, lichtsnelheid.
 
HereIsTom
Ja dat zal ik eens bekijken, maar verhuizen kost weer 35 euro en dan weer Glasvezel aanvragen kost ook weer 35 euro, duur grapje dus.
Maar is dit dan een normale gang van zaken bij glasvezel?
 
Fiber
Geen idee. Maar het is zeker niet consument vriendelijk.
Is tele2 de enigste glasvezel aanbieder op je nieuwe adres? Probeer of andere providers wel direct kunnen aansluiten.
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Lijn bezet?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie