obey-robots.txt
10 December 2016, 19:34
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Lijbrandt kwijt
 Onderwerp afdrukken

Opstarten

torstenjankort
Sinds ik een glasvezelverbinding heb inmiddels een jaar of 2 valt zeker 1 keer per 2 weken of vaker de verbinding weg. Wanneer de boel weer opnieuw opgestart is gaat het weer een week goed. Ik kan er niet achter komen of het aan de glasvezel aansluiting ligt of aan de provider KPN. Heeft er iemand een soortgelijk probleem?

Fiber
Het kan aan het glasvezelmodem liggen dat ie na verloop van tijd dicht slibt.
Vergelijkbare ervaringen met kabelmodems. Een niet zo fraaie oplossing is een timer op de netspanning van het glasvezelmodem. Op die manier dagelijks op een rustig moment een minuutje uitschakelen.
Fiber, lichtsnelheid.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

torstenjankort
De buren hebben hetzelfde systeem en dat werkt wel goed. De tip om er een tijdschakelaar tussen te zetten lijkt me geen optie omdat ik dan elke dag de boel weer opnieuw moet opstarten maar toch bedankt voor de tip.

OPTIMIZER.CO
even je Mac- IP adressen vastzetten. Door de aanmelding van meerdere devices kan het wel een gebeuren dat er een op-een-hoping is van macadressen. Modems zijn hier niet blij mee. Een externe router met vaste IPadressen lost dit probleem vaak op. 1 minuut is overigens erg kort. 30 minuten zal beter plaatsbaar zijn.
Personal Assistant - Personal Shopper
Multimedia elektronica & netwerk technologie

torstenjankort
Ik heb inmiddels via een enquête contact gehad met de klantenservice van KPN glasvezel waarom ik niet tevreden was en nog een keer uitleg gegeven over mijn problemen. Toen werd mij verteld dat ik een verouderd ? modem had en dat deze gewisseld zou worden. Nu deze is gewisseld lijkt het probleem opgelost te zijn maar laat ik nu niet te vroeg juichen eerst maar even aanzien of de boel weer uitvalt. Ik laat nog wel weten wat de status is.

Groeten,
Torsten Kort

OPTIMIZER.CO
en gaat het nu nog goed ?
Personal Assistant - Personal Shopper
Multimedia elektronica & netwerk technologie

torstenjankort
Vandaag (zondag 16-02) weer de boel opnieuw op moeten starten, probleem niet verholpen dus. Ik denk dat ik nu maar eens contact op moet nemen met de klantenservice van het glasvezelbedrijf. Kijken of die een oplossing hebben. Van de KPN onderdelen is alles nu zo'n beetje vervangen of er tussen uit gehaald dus dat kunnen we nu uitsluiten. Mocht er iemand een simpele oplossing hebben (geen extra modems of tijdschakelaars o.i.d.) dan hoor ik het graag.

Groeten Torsten

anton2e
Een oplossing is vaak de netvoeding te vervangen.

Klinkt wellicht vreemd maar de meeste bijgeleverde voedingen zijn van het type 133 in het dozijn voor max 1 Dollar per stuk. Regelmatig al meegemaakt dat dit de oplossing gaf.

torstenjankort
Bedoel je de stekkervoeding waar het glasvezelmodem mee van stroom wordt voorzien in het stopcontact?

anton2e
Ja.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opstarten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Opstarten lokale glasvezel initiatieven met Glashart Wacht niet op glasvezel, maar neem zelf het initiatief. 1 03 april 2009, 14:30
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:08:26
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool