obey-robots.txt
10 December 2016, 19:32
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van ReggeFiber kwijt
 Onderwerp afdrukken

regifiber : geen fatsoen

dubbelglas
Helaas zeer slechte ervaring met regifiber. Om 07:15 uur wordt ik uit belt gebeld (voordeurbel), na 10 minuten weer de bel dus ik er maar uit,staat er een buitenlandse werknemer (niks mis daarmee trouwens) met een sigaretje in de mond die mij vanuit de tuin aanspreekt en omdat hij naar m'n auto op de oprit wijst maakt ik uit zijn niet verstaanbare woorden op dat hij vraagt of de auto weg gezet kan worden. Ik vertel hem dat mijn vrouw gisteren heeft gezegd dat de auto kan blijven staan omdat zij hem vandaag niet nodig heeft. Na 3 maal uitleg snapt hij wat ik bedoel. Als ik hem zeg dat ik er niet van gediend ben dat hij me om 07:15 wakker belt begrijpt hij het niet. Om 8 uur ga ik naar m'n werk en kijk ik waar de ploegleider is. Ik doe m'n beklag bij hem over wat er gebeurd is, Ook hij is van buitenlandse afkomst (en ook daar is echt niks mis mee) maar het vervelende is dat ook weinig begrijpt en zeer slecht Nederlands spreekt.

Als ik later die ochtend bel met de klantenservice word ik teruggestuurd naar de ploegleider.
Ook maar even een klacht via de site ingediend gisteren, ben benieuwd of ze die wel snappen....

Tja, jammer. Regifiber drukt de kosten door goedkoop personeel in te huren maar drukken de service ook ver onder nul

anton2e
Wat is nu eigenlijk jouw probleem?

- Je noemt heel vaak 'buitenlander' om er direct bij te zeggen 'is niet erg'. Waarom noem je het dan?

- Het tijdstip van aanbellen/ 07:15 is een normale tijd waarom de meeste mensen (ploegendiensten uitgezonderd) wakker zijn of warden. Zeker als ze om 08:00 naar hun werk moeten gaan.

- De "buitenlander" ("niks mis mee") was slechts te verstaan? Tja, dat krijg je al Nederlandse werknemers haast niet meet betaalbaar zijn omdat de Nederlanders (bedrijven & de consumenten) de allerlaagste tarieven willen betalen. Niks mis mee, zou ik zeggen.

Dus ik zie niet wat er nu mis is geweest.

dubbelglas
Het probleem is dat ik moeite heb met de werkwijze en aanpak that's it

anton2e
Dan moet je dat de opdrachtgever van Reggefiber gaan vertellen want tussen jou en Reggefiber bestaat geen enkele relatie. Jij bent niet de opdrachtgever en ook hoeven zij jou geen verantwoording af te leggen.

Net zoals er geen relatie bestaat tussen jou en een stratenmaker die in opdracht van de gemeente de stoep komt (her)bestraten.

Loekie
No offense, maar in de periode van aanleg van de infra waar zuidlaren volgens dit http://reggefiber...C%20V2.pdf in zit, is reggefiber je aanspreekpunt. Dat vinden ze zelf ook: http://reggefiber...art/klacht.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel zo dat deze mensen vroeg beginnen en dat er in ieder geval gedacht wordt aan het feit dat anderen later beginnen en er dus aangebeld wordt om een probleemsituatie te voorkomen.
Dat men de taal niet machtig is , is dan niet handig, maar het drukt de kosten nogal stevig(in Enschede kwamen ze vaak uit Polen begreep ik). En ik had verder totaal geen probleem met ze.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regifiber : geen fatsoen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel 4 09 juni 2013, 11:57
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel 3 22 mei 2013, 07:17
traag / geen internet verbinding via glasvezel Internet van KPNglasvezel 3 13 augustus 2012, 19:53
geen dvd afspelen met kpn glasvezel? Nog niet gesorteerd 3 22 april 2012, 09:46
Geen fiberportX meegeleverd Nog niet gesorteerd 2 09 maart 2012, 23:08
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:07:07
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool