obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig
glasblazer
Vorige week stond mijn Motorola 1963 met HD opname mogelijkheid in de stress. Kreeg het apparaat niet voor of achteruit en achteraf bleek de bijbehorende afstandbediening niet meer goed te functioneren. Geen TV in huis en wachten op een nieuwe afstandsbediening.
De HD van de Motorola 1963 werd geformateerd omdat de Motorola 1963 niet goed afgesloten zou zijn. Huh was me van geen kwaad bewust.
KPN trad voortvarend op en stuurde de andere dag een nieuwe afstandsbediening toe.

Met mijn Android Mini PC de Minix Neo X5 via de App KPN IPTV gewoon televisie kunnen kijken. De Minix Neo X5 maakt van iedere TV een (betere) SMART TV en wat bijkomstig helemaal prettig is, is dat uitzending gemist van zowel de publieke als ook de commerciële omroepen altijd toegankelijk zijn met mijn Minix. Zelfs uitzendingen van een jaar terug. Al met al als je geen trekt hebt in een settopbox in de woonkamer, is deze gewoon te vervangen door een Android Mini PC van een paar knaken.
Overigens heb je feitelijk geen eens een televisie nodig. Je kunt hem gewoon koppelen aan een monitor welke over een hdmi aansluiting beschikt. Helemaal goed zo'n Minix.
Via plugins van XBMC die ik op de Minix heb draaien heb ik daarnaast nog toegang tot honderden televisiezenders waar ook ter wereld.
De plugin van Sportsdevil verschaft mij zelfs toegang tot het live meekijken van alle voetbalwedstrijden van de belangrijke competities.
De kwaliteit van deze beelden varieert van matig tot redelijk en soms zelfs goed. Negen van de tien keer zit ik gewoon naar de stream van Eredivisie Live te kijken. Vertraging van de stream let wel al gauw 20 seconden tot het directe signaal van Erdedivisie Live.
Gewijzigd door glasblazer op 29 mei 2013, 11:23
 
OPTIMIZER.CO
Interessant, ik had er al meer over gehoord. Die heb je op het internet aangekocht?
Personal Assistant - Personal Shopper
Multimedia elektronica & netwerk technologie
 
glasblazer
Bij Geekbuying in Taiwan aangeschaft inclusief een airmouse voor € 85. Geen verzendkosten en binnen 2 weken in huis.
 
OPTIMIZER.CO
Mooi. Thanks. Smile
Personal Assistant - Personal Shopper
Multimedia elektronica & netwerk technologie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen post? Waar beschikbaar, Fiber, voorheen Fype : 1 10 apr 2018
Update settopbox Glashart Media vereist wegens kwetsbaarheid Algemeen over Tweak : 1 15 mrt 2014
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 22 mei 2013
geen dvd afspelen met kpn glasvezel? Nog niet gesorteerd : 3 22 apr 2012
Geen fiberportX meegeleverd Nog niet gesorteerd : 2 09 mrt 2012
Advertentie