obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef en vraag informatie waar KPNglasvezel beschikbaar is
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel van KPN is beschikbaar in:
Fiber
Glasvezel van KPN is beschikbaar in:

  • Almere
  • Apeldoorn
  • Berkel en Rodenrijs
  • Dordrecht
  • Elburg
  • Enschede
  • Gouda medio April 2009, behalve de wijk 'Bloemendaal' Update!, uitgesteld tot medio juli (mda Richard)
  • Haaksbergen
  • Hengelo medio april (mda ryanklok)
  • Hoofddorp (mda kurgen)
  • Meddo (Gld) (mda pdaas)
  • Nijkerk
  • Oosterhout
  • Roosendaal
  • Schijndel
  • Sint Oedenrode (mda Speedy)
  • Son en Breugel
  • Uden
  • Veghel
  • Winterswijk (Gld) (mda pdaas)
  • Zoeterwoude/Stompwijk (mda BlackBird)


Meer plaatsen volgen! Staan er plaatsen niet bij, zet ze er dan a.u.b. bij.

KPN gaat in heel Nederland glasvezel aanleggen. Daarmee heeft u straks razendsnel internetten, het TV kijken van de toekomst en goedkoop bellen met haarscherp geluid binnen bereik.


We zijn benieuwd naar uw ervaringen met glasvezel van KPN!
Post ze in de volgende onderwerpen;

Internet van KPNglasvezel
Telefonie van KPNglasvezel
Radio en Tv van KPNglasvezel
Gewijzigd door Fiber op 20 juli 2009, 13:39
Fiber, lichtsnelheid.
 
kurgen
....sinds 22 juli 2008 heb ik in hoofddorp al glasvezel via kpn...maar het rare ervan is dat als ik op de site van kpn kom geeft ie aan glasvezel niet beschikbaar huppelde pup terwijl ik het toch echt hebShock
Gewijzigd door kurgen op 28 december 2008, 12:16
 
ryanklok
Hengelo schijnt in April aan de beurt te zijn! Komt goed uit, aangezien ik vanaf half mei van mijn oude abonnement af kan... Gaan we gelijk voor de triple-play... Ook geen ziggo meer dan... En al met al komt het ongeveer op dezelfde prijs neer, dus dat is wel fijn!
Overigens is het zo dat vanaf half februari er in Hengelo een aantal mobiele informatiepunten komen bij de diverse grote winkelcentra...

Ik ben heel benieuwd hoe snel het allemaal gaat gebeuren!
Als alles goed gaat, dan zitten we half mei via fttc aangesloten op de glasvezel!
 
Richard
FTTC in Gouda zal medio April 2009 uitgerold gaan worden behalve de wijk 'Bloemendaal'. Ik heb een plattegrond mogen inzien van een KPN medewerker. De bedoeling is dat in de eerste weken maar twee aansluitingen per dag opgeleverd zullen gaan worden.
Het informatie verkoop punt zal gevestigd worden in de KPN winkel voormalig Primafoon aan de Hoogstraat te Gouda.
Zodra er meer nieuws is hiervoor laat ik het hier weten Smile
 
Fiber
Bedankt voor de info! Eerste post geupdate.
Fiber, lichtsnelheid.
 
Richard

Quote

Richard schreef:
FTTC in Gouda zal medio April 2009 uitgerold gaan worden behalve de wijk 'Bloemendaal'. Ik heb een plattegrond mogen inzien van een KPN medewerker. De bedoeling is dat in de eerste weken maar twee aansluitingen per dag opgeleverd zullen gaan worden.
Het informatie verkoop punt zal gevestigd worden in de KPN winkel voormalig Primafoon aan de Hoogstraat te Gouda.
Zodra er meer nieuws is hiervoor laat ik het hier weten Smile


Update:

Zojuist vernomen dat de uitrol in Gouda is uitgesteld tot medio Juli 2009.
Te veel aansluitingen zouden storingen kunnen veroorzaken op het netwerk (bron KPN winkel Gouda)
Tevens kreeg ik een e-mail van Kpnglasvezel.nl dat het netwerk in Gouda een open netwerk wordt waar op meerdere providers hun vdsl diensten gaan aanbieden
.

Wordt vervolgd Frown
Gewijzigd door Richard op 03 april 2009, 11:45
 
ryanklok
In Hengelo gaat het ook allemaal nog niet zo heel rap. Wat ik begreep is dat ze in april begonnen zijn met aansluiten, maar dat de belangstelling zodanig groot was dat ze het allemaal niet goed aankunnen. Gisteren begreep ik van de telefonische klantenservice dat ze ook 4 uur rekenen per aansluiting. Kortom ik moet dus ook nog even geduld hebben. Werd overigens prima telefonisch geholpen, beter dan bij het huis van de toekomst en de primafoon samen! Probleem was namelijk dat ik mijn oude abonnement voor bellen en internetten opgezegd heb per half mei (anders zat ik er tot augustus aan vast ivm een jaarcontract). Maar die datum gaan ze dus niet halen voor mij. Zou dan ook mijn telefoonnummer kwijt raken, wat niet de bedoeling is. Nu wordt het zo dat ik eerst weer een "normale" telefoonlijn krijg en dat ik een dongle voor het internet bij de primaffon op kan halen. Volgens de telefonsche helpdesk kost dat allemaal niks ( de nieuwe telefoonaansluiting ook niet), dus ik ben wel weer blij! Nu maar snel aansluiten lijkt mij!
 
Fiber
Topservice!
Fiber, lichtsnelheid.
 
ryanklok
Even weer een kleine update voor Hengelo:
Ik kreeg net een email van KPN Glasvezel dat ik 1 dezer dagen een bevestigingsbrief in de bus zal krijgen. Binnen 1 tot 2 weken zal ik dan gebeld worden om een afspraak te maken voor een monteur. Geen idee hoe lang dat gaat duren. Over een week of 2 ben ik ook op vakantie, dus dat komt weer lekker uit allemaal. We zullen zien. Ik hoop dat het allemaal goed gaat komen, aangezien ik als het goed is 2 juni weer een telefoonaansluiting krijg. Met een beetje mazzel krijg ik dan ook weer mijn eigen nummer. Nu is die nog steeds in gebruik door de voicemail van Telfort (dus het nummer bestaat gelukkig nog steeds). Als het goed is, dan is mijn nummer dinsdag dan aangesloten op mijn nieuwe telefoonlijn...
En wat ook nog leuk is, dat ik op 15 juni aangesloten wordt op internet-plus-bellen. Misschien moet ik die dan maar annuleren.
Eerst maar eens een afspraak maken voor een datum met meneer de glasvezelmonteur en kijken op welke datum we uit kunnen komen...
Kortom er zit wat schot in de zaak...
 
Fiber
Speedy bedankt voor de update! Ik heb de eerste post aangepast.

Heb je zelf een glasvezel aansluiting? Wat zijn je ervaringen?
Fiber, lichtsnelheid.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel van KPN is beschikbaar in:', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
snelheid glasvezel versus kabel Internet van KPNglasvezel : 27 25 mei 2023
Glasvezel en tv Nog niet gesorteerd : 1 15 okt 2019
Jonaz glasvezel in regio Amersfoort en Leusden. Eind 2016 ook in Soest en Baarn Waar beschikbaar, Jonaz : 1 18 jun 2016
Over Jonaz Glasvezel Algemeen over Jonaz : 1 18 jun 2016
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
Advertentie