obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Nieuwsgroep instelling tweak glas groen
danny
hallo allemaal.

Ik krijg het maar niet voor elkaar om mij aan te melden bij de nieuwsgroepen (zowel spotnet als grabbit)
volgens tweak word er een brief met login gegevens erstuurd,maar ik heb alleen de gegevens gehad van de site zelf(klantnummer+inlogcodes voor tweak.nl)

bij mijn tweak staat een kopje met news met een ander klantnummer ook deze werkt niet.
welke newsgroep adres moet je gebruiken voor glas groen dan?


en nog 1 vraagje. heeft iemand ook problemen met de modem van KPN experia Box V8?
Snachts klapt de modem er vaak uit en moeten alle netwerkinstellingen van sommige apparaten weer ingesteld worden!?
ook vind ik deze modem niet vloeiend uitzenden,de verbinding fluctureerd als een bezettenen van 8mbps naar 25 mbps.

Heeft Tweak ook andere modems?


bijvoorbaat hartelijk dank
 
Tarzan
Je moet je aanmelden met dezelfde inlognaam en wachtwoord als die je gebruikt om bij Tweak je instellingen aan te passen.
Bij die instellingen moet onder de tab "Platform Beheren" NEWS wel zijn ingeschakeld.
Zo niet, dan kun je dat daar doen.

Succes, Tarzan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroep instelling tweak glas groen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tweak biedt 1000Mbit glasvezel voor 54,95 Algemeen over Tweak : 1 01 jun 2016
overstappen naar tweak Algemeen over Tweak : 4 30 jan 2014
telefonie tweak Algemeen over Tweak : 1 22 jun 2013
Eredivisie Live Go bij KPN en Tweak verwacht Radio en Tv van Tweak : 1 10 nov 2012
Tweak past prijzen en snelheid aan om beter te concurreren. Algemeen over Tweak : 1 03 jun 2012
Advertentie