obey-robots.txt
07 December 2016, 23:13
Navigatie
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Glasvezel Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Concepts ICT kwijt
 Onderwerp afdrukken

Opgelet, 180 dagen vertraging toegestaan in voorwaarden

stevenwu_n
Beste mensen,

Ik wil jullie hierbij waarschuwen voor een voorwaarde opgenomen in de leveringsvoorwaarden van Concepts ICT. Het gaat hierbij om voorwaarde 8.2 in Leveringsvoorwaarden Glasvezeldiensten. Deze kunt u vinden op hun website. Ik citeer:

"In dien levering met meer dan 180 dagen vertraagd is, is Klant, totdat levering alsnog is geschied, gerechtigd de Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen volgens de procedure bepaald in deze voorwaarden."

Ik weet niet of dit gebruikelijk is, maar het lijkt me van niet. Zelf ben ik op dit moment hier de dupe van. Op 7 maart 2012 heb ik een alles-in-1 50 mbits glasvezelabonnement aangevraagd maar tot op heden (21 mei 2012) heb ik nog steeds geen diensten van hun mogen ontvangen. Er moet namelijk een monteur langskomen om de glasvezelmodem te installeren van een externe aannemers bedrijf. Ik zou daarvoor gebeld worden, echter gebeurde dat nooit. Ik heb zelf meerdere keren gebeld en telkens kreeg ik dezelfde boodschap dat het genoteerd staat en dat ze contact opnemen met de aannemer. Uiteindelijk heb ik vorige week gebeld om te zeggen dat ik het zat ben en dat ik mijn contract wil ontbinden. Daarop kreeg ik te horen over deze voorwaarde en dat ik een e-mail moest sturen omdat ze mij telefonisch niet kunnen helpen. Ik heb toen per e-mail gevraagd over deze voorwaarde en kreeg de bevestiging dat het echt zo is. Bovendien wil ik melden dat hun reactie uiterst onprofessioneel was. Kort, direct en zonder enige vorm van excuus en zonder vermelding van een naam.

Ik vind dit absoluut belachelijk dat je als klant zijnde wordt gedupeerd en vervolgens moet dokken voor hun slechte dienstverlening. Ik moet zo rond de 150 euro betalen (niet officieel bevestigd, alleen een indicatie verkregen tijdens telefonische contact). Het is niet zozeer het geld, maar meer het principe.

Ik ga hiervoor beroep doen op de Geschillencommissie Telecommunicatie, maar allereerst wacht ik op een telefoontje van de ConsuWijzer. Deze laatste gaat een expert de juridische aspecten laten bekijken en zal mij woensdag terugbellen.

Meer volgt als ik meer weet.

Mvg,

Steven

kobus1960
"In dien levering met meer dan 180 dagen vertraagd is, is Klant, totdat levering alsnog is geschied, gerechtigd de Overeenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen volgens de procedure bepaald in deze voorwaarden."

Helder, overeenkomst opzeggen zonder kosten. Volgende ISP.
Er zijn er meer dan groenteboeren in een stad tegenwoordig.
Tevreden Ziggo Alles in 1 extra.....120Mb...klant Wink

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opgelet, 180 dagen vertraging toegestaan in voorwaarden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen vastlopers meer sinds 2 dagen Nog niet gesorteerd 2 10 februari 2010, 22:45
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Fiber02:31:37
| glasblazer 1 dag
Ledenenquête
Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen

Ja
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Ja 87% [118 stemmen]
87% [118 stemmen]

Nee
Ledenenquête: Glasvezel gaat ADSL en Kabel verdringen Nee 13% [18 stemmen]
13% [18 stemmen]

Stemmen: 136
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 31 okt 2008
Shoutbox
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

31 december 2014, 23:15
Een geweldig 2015 toegewenst! Tip voor een goed voornemen: in 2015 ons vaker te bezoeken en te helpen waar het kan! Cheer

02 september 2013, 21:47
Kpn is een pruts bedrijf

20 augustus 2013, 20:33
@kobus lag de site er voor jou ook even uit?

19 mei 2012, 10:33
Jazeker wel!

11 mei 2012, 16:33
Eens ff kijken of hier nog bekenden huizen van gebruikers.eu! Cool