obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ervaringen met radio en TV van KPNglasvezel
 Onderwerp afdrukken
Glasvezelstoring TV in appartement
G Aartsma
Dag forumleden,
Ik heb sinds drie maanden KPN glasvel in huis. Internet werkt prima en de tv met draadloze verbindingsset daarvan was ontvangst eerst ook goed. Sinds een paar weken hapert mijn televisie. Het beeld blijft tientallen keer per uur stilstaan en valt soms helemaal weg en de verbindingsset staat dan rood. Bij contact met de klantenservice werd aangeraden een ander stopcontact te gebruiken. Na dit gedaan te hebben zelfde probleem. Na mijn melding dat de onderburen ook glasvezel van KPN hadden genomen kon ook dat de reden van de storing zijn, het signaal gaat de hele flat door.
Verder gaf de klantenservice van KPN aan dat ik maar een kabel van 15 meter moest laten maken en daarmee de "boel" moest bedraden. Ik kon de kosten van de draadloze verbindingsset dan wel retour krijgen.
Bedraden is geen optie omdat ik geen draad vanuit meterkast over de vloer door mijn huis wil laten lopen.

Hoe kom ik binnen 12 maanden van KPN af?

Groet,
G Aartsma
 
G Aartsma
Na een paar keer bellen met de Helpdesk is een monteur langs geweest en heeft een extra stopcontact aangelegd in de meterkast en op dezelfde groep aangesloten waarop ook de TV zit en hierin de draadloze adapter in geplaatst. Probleem was hiermee opgelost. Beeld blijft nog wel een paar keer per avond stilstaan maar niet zoals voorheen een paar keer per minuut. HD doet het nu ook.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezelstoring TV in appartement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie