obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van Tweak kwijt
 Onderwerp afdrukken
Geen levering set-up boxen
arie
Ondanks via de website een tweak "blauw" abonnement afgesloten, nu is glasvezel reeds actief, alleen wordt de apparatuur, router en setup-boxen niet geleverd.
De lijn is al lang en breed opgeleverd en nog geen apparatuur.

Ik heb de helpdesk gebeld, deze konden me niets vertellen, ze gaan het nazoeken maar moeten me tot op heden nog steeds terugbellen.
Oja, ze waren de portering van het telefoonnummer ook nog ff vergeten, deze moet ik opnieuw aanvragen hetgeen 2 weken duurt.

In elk geval geen stabiele start van Tweak !

Doe er je voordeel mee Wink
 
stormed

Quote

arie schreef:

Ondanks via de website een tweak "blauw" abonnement afgesloten, nu is glasvezel reeds actief, alleen wordt de apparatuur, router en setup-boxen niet geleverd.
De lijn is al lang en breed opgeleverd en nog geen apparatuur.

Ik heb de helpdesk gebeld, deze konden me niets vertellen, ze gaan het nazoeken maar moeten me tot op heden nog steeds terugbellen.
Oja, ze waren de portering van het telefoonnummer ook nog ff vergeten, deze moet ik opnieuw aanvragen hetgeen 2 weken duurt.

In elk geval geen stabiele start van Tweak !

Doe er je voordeel mee Wink


De Amino STB's schijnen leveringsproblemen te hebben in Nederland. Dit is (volgens mij!) haast zo bij elke GlashartMedia provider.

De router weet ik natuurlijk niet.

Hoe lang wacht je al op je STB's?
 
arie
Nu zo'n 2 weken, nadat al 6 weken geleden mijn abonnement is afgesloten
 
stormed

Quote

arie schreef:

Nu zo'n 2 weken, nadat al 6 weken geleden mijn abonnement is afgesloten


Op datum van gereedmelding door de aannemer word het process om de STB's te verzenden pas opgestart. Ik zou even een mailtje naar Tweak sturen hoe het er bij staat en of zij ook last hebben van de leveringsproblemen bij Amino.
Gewijzigd door stormed op 01 oktober 2011, 14:29
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen levering set-up boxen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
geen post? Waar beschikbaar, Fiber, voorheen Fype : 1 10 apr 2018
Android Mini PC geen settopbox KPN Nodig Algemeen over KPNglasvezel : 4 09 jun 2013
Geen snoeren met Powerline 500AV Plus Radio en Tv van KPNglasvezel : 3 22 mei 2013
levering glasvezel kpn Nog niet gesorteerd : 9 14 aug 2012
geen dvd afspelen met kpn glasvezel? Nog niet gesorteerd : 3 22 apr 2012
Advertentie