obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Hier kunt u alles over glasvezel van KPN kwijt
 Onderwerp afdrukken
kpn komt prijsafspraak niet na
john_i7
Als je een glasvezel abo neemt , doe dat dan in godsnaam NIET van KPN !!! mij hadden ze een verkooppraatje aan de deur gehouden dat ik 40 euro per maand zou gaan betalen (als actie zijnde) ipv het gebruikelijke bedrag van 45 euro/mnd voor internet 20 mb up/down + telefoon
Afijn ze hebben al die tijd mij gewoon 45 euro gerekend en toen ik dat in de gaten kreeg en er een melding van maakte betaalde ze mij netjes 15 euro terug over de 3 reeds gepasseerde maanden.
Echter zijn ze daarna doodleuk verder gegaan met het incasseren van 45 euro per maand !! en nu reageren ze niet meer op mijn emails
Ik weet wel dat ik na 1 jaar overstap naar een andere leverancier , met KPN wil ik nooit never niks meer te maken hebben , flut bedrijf !

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 10 2011 16:40:09:
Jammer dat er niet de optie bestaat een door jezelf geplaatst topic te verwijderen ...
Afijn, ik had iets over het hoofd gezien op een oude factuur , daarop stond nml dat ik toen al direkt voor een heel jaar de 5euro/maand heb terug gekregen

nml -15 euro
en -45 euro

Maar ongewtijfeld dat ik gewoon 45 euro blijf betalen ook al dat jaar voorbij is (aankomend okt/nov factuur) en dan kan ik alsnog klagen , hehe
Gewijzigd door john_i7 op 10 oktober 2011, 16:40
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'kpn komt prijsafspraak niet na', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Programma's worden niet opgenomen?! Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 14 mrt 2013
Upload snelheden niet meetbaar? Nog niet gesorteerd : 2 02 nov 2012
ZTE H220N Poort 3 niet alleen ITV of addertje onder het gras???? Nog niet gesorteerd : 1 08 jan 2012
Verschil gewone en hd kanalen niet significant beter. Radio en Tv van KPNglasvezel : 1 28 aug 2011
Forum KPN Glasvezel niet erg actief. Algemeen over KPNglasvezel : 3 25 aug 2011
Advertentie